معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با اشاره به فشارهاي آمريكا و ايجاد مشكلاتي در مسير اهداف جمهوري اسلامي ايران بيان كرد:اميد آفريني و نشاط اجتماعي عبور از تحريم ها را تسهيل مي كند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،روز سه شنبه 22 آبان ماه، نشست هم انديشي و برنامه ريزي دستگاه هاي اجرايي و نهادهاي موثر فرهنگي و هنري استان ويژه گراميداشت هفته وحدت بر مبناي  تقويت همدلي و نشاط اجتماعي با حضور معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد برگزار شد.
معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت:با توجه به فشارهاي آمريكا و هدف قرار دادن جايگاه اقتصادي كشور به ابزار تحريم، افزايش اميد به آينده براي عبور از شرايط سخت و حفظ اقتدار و جايگاه بين المللي كشور از اهميت بالايي برخوردار مي باشد.
«محمد علي طالبي» اظهار داشت: با افزايش نشاط اجتماعي اميدآفريني در جامعه نيز تحقق مي يابد و در اين مقطع زماني با توجه به مناسبت هايي از جمله ماه ربيع الاول،گراميداشت هفته وحدت و چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي مي توان با برنامه ريزي مناسب فضايي مردمي و پويا را رقم زد.
طالبي افزود:تلفيق مناسبت هاي مذهبي و انقلابي در برنامه هاي پيش رو با هدف تقويت همدلي و نشاط در بخش هاي مختلف جامعه با مشاركت مردم، تمام دستگاه هاي اجرايي و نهادهاي موثر اثرات مثبتي به همراه دارد و در انسجام داخلي براي عبور از مشكلات اثرگذار است.
وي خاطرنشان كرد:تهيه جدول زمانبندي برنامه هاي متنوع در بخش هاي مختلف استان و اطلاع رساني مجازي و مكتوب براي زمينه سازي مشاركت و حضور اقشار مختلف در برنامه ها نيز اهميت و نيازمند توجه مي باشد.
معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در پايان گفت:لازم است اين نوع برنامه ها تداوم داشته و فعاليتي دائمي در حوزه نشاط اجتماعي مورد توجه قرار گيرد و از سوي ديگر توجه به مخاطبان خاص دستگاه هاي اجرايي از جمله بهزيستي،كميته امداد و نهادهاي حمايتي نيز ضرورت دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا