سرپرست استانداری یزد با بیان اینکه استان دارای یک انجمن بسیار قوی و نمونه در سطح کشور در حوزه حمایت از بیماران کلیوی است، گفت: استان یزد از بیشترین همگرایی در کاهش مشکلات بیماران کلیوی برخوردار است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دوشنبه شب ۲۸ آبان ماه مراسم جشن ‌هفته حمایت از بیماران کلیوی استان با حضور "محمدعلی طالبی" سرپرست استانداری یزد برگزار شد.
سرپرست استانداری یزد در این نشست بیان کرد: استان یزد در کنار مسئولانی که به فکر بیماران کلیوی هستند برخوردار از یک انجمن بسیار قوی و نمونه در سطح کشور است و این مهم بیشتر به اتکای هنرمندی و توانمندی "خانم یادگار" رئیس انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان است ‌که لازم می‌دانم از ایشان به خاطر همه زحماتی که برای این بیماران و خانواده آنها می کشند و در استان توانسته اند بسیار خوب مسائل مربوط به بیماران کلیوی را مدیریت کنند؛ تشکر و قدردانی نمایم.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: خوشبختانه کارها و اقدامات بسیار خوبی در حوزه حمایت از بیماران کلیوی در استان یزد انجام شده است و استان با کمترین مشکلات در این حوزه ‌روبه روست.
وی خواستار حمایت و تداوم فعالیت های دستگاههای مختلف استان در کمک به این انجمن و به ویژه مشارکت خیرین بزرگوار استان در این زمینه شد.
طالبی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: ‌با فعالیت های خوب انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی شرایط بهتری برای این بیماران و خانواده آنها در استان فراهم شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا