مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: تاکنون پنج میلیارد ریال صرف تکمیل ساختمان شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان مهریز با 40 درصد پیشرفت فیزیکی شد که ادامه کار به همکاری و پیگیری مسئولان شهرستان و تخصیص بودجه لازم نیاز دارد.

به گزراش یزدفردا سید حسین پیغمبری در دیدار با فرماندار مهریز افزود: برای بهره برداری کامل این مرکز به نگاه ویژه مسئولان نیاز است .
وی بدون اشاره به بودجه مورد نیاز ادامه داد: راه اندازی این مرکز نقش مهمی در جذب کودکان و نوجوانان مستعد و علاقه مند منطقه و شکوفایی استعدادهای آنها دارد.
این مسئول تصریح کرد: زمین کانون شماره 2 مهریز در زمینی به مساحت افزون بر سه هزار متر مربع توسط خیر منطقه برای ساخت این مجموعه فرهنگی، هنری و ادبی اهدا شد.
پیغمبری، ابراز امیدواری کرد که با پیگیری فرمانداری و همراهی مسئولان منطقه، این کانون، تکمیل، تجهیز و مورد استفاده نسل آینده ساز شهرستان قرار گیرد.
همچنین فرماندار مهریز به نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برنامه های فرهنگی و هنری و ارتقای سطح آگاهی آنها با انجام برنامه های متنوع تاکید کرد.
سید محمد رستگاری افزود: فعالیت کانون به نحوی است که مورد استقبال مردم و خانواده ها قرار گرفته و برای تکمیل مرکز شماره 2 اقدام می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا