وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: آنچه می تواند پاسخگو در برابر آنهایی که نمی توانند استقلال این کشور را ببینند کار است و حرف نیست ، مخصوصا در حوزه خدمات سلامت باید بیش از این خدمات صورت گیرد.

سید حسن قاضی زاده هاشمی در آیین افتتاح مرکز جامع سلامت بهداشت جعفرآباد رفسنجان و افتتاح همزمان پروژه های بهداشتی شهرستان انار بصورت ویدئو کنفرانس که با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، مراکزی به بهره برداری می رسد که باعث خشنودی مردم می شود و در هر نظامی این خدمت مایه افتخار است و در نظام جمهوری اسلامی این خدمات بیشتر باید صورت گیرد، رضایت مردم رضایت خداوند را در بردارد.
وی افزود: به چهل سالگی نظام جمهوری اسلامی نزدیک می شویم علیرغم  همه مشکلاتی که برای آن ایجاد کردند که کم هم نیست و با ناکاربلدیها که داشتیم آنچه می تواند پاسخگو در برابر آنهایی که نمی توانند استقلال این کشور را ببینند کار است و حرف نیست ، مخصوصا در حوزه خدمات سلامت باید بیش از این خدمات صورت گیرد.
قاضی زاده هاشمی ضمن قدردانی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیان داشت: انشالله که پروژه های ناتمام در دانشگاه علوم پزشکی هر چه زودتر به اتمام برسند و از مردم جعفرآباد و خیرین تشکر می کنم.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در کل این فضا و ساختمان است اما آنچه به درد مردم میخورد توجه، محبت احترام و تخصص است، مجموعه پزشکی و بهداشتی باید خدمات صادقانه و محبت آمیز که در اعلاترین وجه که از دست آنها بر می آید مانند خدماتی که به خانواده خود ارائه می دهند، انجام می دهند.

وی تصریح کرد: دولت و دیگر دستگاههایی که افتخار خدمت به مردم را دارند در همین مسیر حرکت کنند، اگر بتوانیم گره ای از کار برادر و خواهر خود باز کنیم بالاترین لذت و پاداش را دارد.

گفتنی است مرکز جامع خدمات سلامت روستای جعفرآباد رفسنجان با زیربنای ۵۰۰ مترمربع و هزینه ۷۰۰ میلیون تومان به همت خیر گرامی حاج علی بساوند به بهره برداری رسید./ خانه خشتی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا