مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در نشست با فرماندارمیبد گفت: بااعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال مجموع پروژه‌های محور میبد به ندوشن و کمربند غربی میبد و پل صدرآباد در سال 97 شروع و در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در نشستی با فرماندارمیبد ضمن تشکر از همکاری فرماندارمیبد وادارات مرتبط گفت: بااعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال مجموع پروژه‌های محور میبد به ندوشن و کمربند غربی میبد و پل صدرآباد در سال 97 شروع و در همین سال نیز با سرعت عمل به دنبال همکاری‌هایی که شد، این پروژه‌ها در حال انجام است.

علی علیخانی یکی از اهداف اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل را بسترسازی مناسب برای زیر ساز حمل‌ونقل عنوان کرد و افزود: بخش عمده‌ای از اقدامات انجام‌شده توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای باهدف ارتقاء ورودی‌های محورهای مواصلاتی و حذف نقاط حادثه‌خیز است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد کل اعتباری که برای استان یزد در ارتباط با حمل‌ونقل جاده‌ای پیش‌بینی‌شده است را 450 میلیون ریال اعتبار از اعتبارات ستاد مرکزی سازمان مرکزی حمل‌ونقل و حدود 350 میلیون ریال از اعتبارات استانی ذکر نمود و اظهار امیدواری کرد: تخصیص‌هایی که به این پروژه‌ها تعلق می‌گیرد با عدد و رقم بالا و درصد مناسبی باید باشد تا پاسخگوی مشکلات در محورهای مواصلاتی باشیم.

اقدامات خوبی در جاده راه‌آهن میبد صورت گرفته است

فرماندارمیبد نیز در این نشست با اشاره به اقدامات خوبی که در مسیر جاده راه‌آهن توسط اداره کل راهداری صورت گرفته است، گفت: شهروندان در ورودی و خروجی کمربند ضلع غربی به سمت راه‌آهن مشکلات زیادی داشتند که در اولویت کاری قرار گرفت و ان‌شاءالله تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین فلاح افزود: در خصوص مسیر جاده مزرعه کلانتر که مسیر پرتردد و حادثه‌خیزی است نشست‌هایی برگزار و قول مساعدت برای تأمین ماشین‌آلات، قیر و... داده شد که با بهره‌برداری این مسیر که در بخش مرکزی میبد واقع‌شده است، ما شاهد انجام یک کار بنیادی تأثیرگذار درزمینهٔ توجه به معابر به‌خصوص معابر محل تردد وسایل نقلیه مرتبط با کارخانه‌های کاشی خواهیم بود.

مسئولین در پایان از روکش آسفالت جاده میبد به ندوشن نیز بازدید نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا