مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و همچنین انتشار برخی مطالب برای زیر سوال بردن اصل و اساس این نظام مقدس در فضای مجازی گفت: در ایام الله دهه فجر نسل اول انقلاب اهداف و آرمان ها انقلاب اسلامی را برای نسل های بعدی تبیین و بازگو کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، علی نمازی در اولین نشست ستاد دهه فجر این اداره کل با بیان اینکه این موضوع مغفول مانده و کمتر به آن توجه شده است افزود: همچنین بیان دستاوردها و پیشرفت های 40 ساله نظام در این ایام  برای مردم  ضروری است.

وی با بیان اینکه برخی شبکه های بیگانه و برخی کانال ها در فضای مجازی، اصل و اساس انقلاب اسلامی را زیر سوال می برند و برای رسیدن به اهداف خود شبهه هایی را ایجاد می کنند؛ افزود: همانگونه که حضرت امام راحل فرمودند " انقلاب ما انفجار نور بود " ما باید غبارهای نشسته بر انقلاب را بزدایم و اصل انقلاب را که همچون آئینه ای شفاف است برای مردم و نسل های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خصوص جوانان تبیین کنیم.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی در ابتدای شکل گیری تاکنون علی رغم تبلیغات سوء دشمنان، تحریم ها و فشارهای بیگانگان، مسیر حرکت رو به رشدی داشته و به حیات خود ادامه داده است.

وی با یادآوری دستاورد ها و پیشرفت های کشور در بخش های مختلف از جمله اقتصادی، علمی و فناوری، لزوم ترسیم وضعیت قبل از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کشور دارای ظرفیت ها و منابع خوب اقتصادی است و انقلاب اسلامی شرایط رشد و توسعه این ظرفیت ها را  فراهم کرده است گفت: توجه به فعالیت های فرهنگی که با استفاده از آن  بتوان اصل انقلاب را ترسیم و تبیین کرد در دهه فجر مهم و اساسی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این نشست بر هرچه باشکوهتر برگزاری برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: این اداره کل برنامه های خوبی را برای بزرگداشت این ایام الله پیش بینی کرده است.

مجید کرباسی افزود: با توجه هجمه دشمنان علیه انقلاب اسلامی، در دهه فجر امسال باید نگاه عمیق تری به برنامه ها داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم آنچه شایسته و زیبنده نظام اجرا کنیم.

انعکاس و اطلاع رسانی در حوزه های اقتصادی با رویکرد دستاوردهای 40 ساله و برگزاری نشست خبری، برگزاری جشن انقلاب، آذین بندی، تبلیغات و فضاسازی محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاه، افتتاح طرح های تولیدی نیروگاه خورشیدی، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، شرکت در برنامه های استانی دهه فجر، شرکت در مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، پخش سرودهای انقلابی ویژه ایام االله، تجلیل از ایثارگران و دیدار با خانواده های معظم شهدا از جمله  برنامه های این اداره کل در دهه فجر اعلام شد که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا