مدال‌آور دوچرخه‌سواری میبدی در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران آذربایجان مدال قهرمانی خود را به فرماندارمیبد تقدیم کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، صبح امروز "میلاد کارگر" قهرمان رشته دوچرخه‌سواری مدال قهرمانی خود که را در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران آذربایجان کسب نموده بود را به فرماندارمیبد اهدا کرد.

میلاد کارگر در دیدار با فرماندارمیبد، با اشاره به اینکه این مدال شاید ارزش مادی چندانی نداشته باشد اما در سایه حمایت اداره ورزش و جوانان و فرمانداری شهرستان میبد به‌دست‌آمده است، آن را به‌عنوان یادگاری و باهدف هزینه در انجام فعالیت‌های ورزشی به فرماندارمیبد هدیه داد.

وی همچنین گزارشی از فعالیت‌های ورزشی خود ارائه کرد.

فرماندارمیبد اهدای مدال قهرمانی توسط قهرمان ورزشی شهر میبد را نشانه منش و اخلاق و بزرگی وی عنوان کرد و گفت: جوانان باید سعی در تحصیل علم، تهذیب نفس و ورزش کردن کنند، زیرا با در کنار هم قرار گرفتن علم، ورزش و تهذیب و تزکیه نفس می‌توان در جامعه ایجاد تحرک و پویایی کرد و سلامت افراد در جامعه را نیز رقم زد.

حسین فلاح در این دیدار که موضوع توجه به فعالیت‌های ورزشی مطرح شد، گفت: در قالب مؤسسات خیریه و مردم‌نهاد در سایه حمایت مسئولین می‌توان به فراهم نمودن امکانات و وسایل رفاهی برای ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی پرداخت.

گفتنی است میلاد کارگر در شش ماه گذشته دو مدال طلا و مدال‌های دیگری در لیگ کشوری رده پدافند، پیست و همچنین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران آذربایجان را به دست آورده است.

شهرستان میبد مدال‌آوران ورزشی دیگری همچون مهدی معصومی در رشته تنیس، رضا احمدی در فوتبال، محمد حفیظی در کاراته و رضا شبانی در رشته تیراندازی باکمان را دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا