‌مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حوزه و مشاوران استاندار برگزار و در این نشست از سوی استاندار یزد بر برقراری تعامل دو طرفه با روحانیون و ائمه جمعه استان، ارتباط موثرتر جوانان با مدیریت استان، تسهیل ارتباطات بین استانداری و دستگاه های مختلف و اعلام ایده ها و راهبردهای فعالان اقتصادی استان در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری تاکید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج شنبه ۲۷ دی ماه با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حوزه استاندار و مشاوران استاندار در امور روحانیون، جوانان و اشتغال و سرمایه گذاری در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست با اشاره به اینکه انتصاب های انجام شده بر اساس ضرورت هایی بوده و بحث تغییر افراد نبوده است، دیدگاه و انتظارات خود از مدیرکل حوزه و مشاوران استاندار را بیان کرد و گفت: انتظار و خواسته ‌ای که از مشاور استاندار در امور روحانیون است اینکه یک ارتباط و تعامل دوطرفه با روحانیون و ائمه محترم جمعه استان برقرار شود.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: مشاور استاندار در این حوزه باید به نوعی انعکاس دهنده خواسته‌ها، نظرات و دیدگاه های ائمه محترم جمعه و روحانیت معزز استان در رابطه با موضوعات مختلف به مدیریت ارشد استان باشد.
وی افزود: همچنین مشاور استاندار در امور روحانیون تبیین کننده سیاست‌ها و برنامه‌هایی است که دولت در حوزه‌های مختلف دارد و لازم است روحانیت و ائمه محترم جمعه به آن واقف و آشنا باشند تا هرکجا لازم باشد در جهت منافع مردم از این برنامه‌ها و سیاست‌ها حمایت‌ لازم را داشته باشند.


ضرورت ارتباط موثرتر جوانان با مدیریت استان

 

طالبی با بیان انتظارات خود از مشاور استاندار در امور جوانان، خاطرنشان کرد: مهم ترین انتظار از مشاور جوان استاندار این است که یک ارتباط نزدیک و موثرتر بین مدیریت استان و نه فقط شخص استاندار با جوانان برقرار کند و صدای همه جوانان در همه گروه ها و با ‌تمام سلیقه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باشد.
عالی ترین مقام اجرایی استان ادامه داد: امیدواریم با این ارتباط موثرتر زمینه ‌های همکاری جوانان در حوزه های مختلف برقرار شود تا بتوانیم از توان و ظرفیت جوانان در مدیریت استان به نحو بهتر و شایسته تری استفاده کنیم.


ارائه راهبرد در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری


استاندار یزد با اشاره به انتظارات خود از مشاور اشتغال و سرمایه گذاری استاندار، گفت: با توجه به جهت گیری ها و اولویت هایی که استان در حوزه مسائل اقتصادی دارد و مشکلاتی که یزد در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری با آن روبروست، لازم است راهبردها و ایده های بسیار خوب فعالان اقتصادی به کمک مشاور استاندار در این حوزه به مدیریت استان اعلام و این د‌یدگاه ها راهبردی شوند تا در کنار ساختارهای اداری داخل استان و دستگاههای اقتصادی خارج از استان بتوانیم راهبری مناسبی را در مورد مسائل اشتغال و سرمایه‌گذاری استان داشته باشیم.

تسهیل ارتباطات بین استانداری و دستگاههای مختلف

 

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه مدیرکل حوزه استاندار، بیان کرد: نگاهی که به این حوزه دار‌م این است که بازوی توانمند استاندار در بسیاری از امور است و تسهیل‌کننده ارتباطات بین استانداری و دستگاههای مختلف می باشد.
وی افزود: ایجاد تعامل و هماهنگی بین استاندار با معاونان و مجموعه مدیران استانداری و مدیران استان بسیار ضروری است که می‌تواند از طریق حوزه استاندار انجام شود و مدیرکل حوزه استاندار با شناخت دقیقی که از اولویت ها و مسائل استان و ارتباط بسیار خوبی که با مدیران و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی دارد می‌تواند موثرتر به مجموعه استان کمک کند.
استاندار ‌یزد همچنین در این نشست از تلاش‌ها و خدمات "جعفر نخستین" مدیرکل سابق حوزه استاندار، "حجت الاسلام والمسلمین جعفر رحمانی" مشاور سابق استاندار در امور روحانیون ‌و "محمد امیرخانی" مشاور سابق استاندار در امور ورزشی در طول دوران مسئولیت تقدیر کرد و از آنها ‌خواست این ارتباط های صمیمانه تداوم یابد و دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در مورد مسائل استان را بدون هرگونه ملاحظه ای منتقل نمایند.
گفتنی است در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیرکل سابق حوزه استاندار، مشاور سابق استاندار در امور روحانیون و مشاور سابق استاندار در امور ورزشی تجلیل‌گردید و "‌عباس حیدری"‌به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار،"حجت‌الاسلام والمسلمین عباس زارع" به عنوان مشاور استاندار در امور روحانیون، "علی اکبر جعفری ندوشن" به عنوان مشاور اشتغال و سرمایه گذاری استاندار و "آزاد معلم" به عنوان مشاور جوان استاندار معرفی شدند.
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا