جلالی-سردبیر یزدفردا

یزدفردا :جلالی-سردبیر یزدفردا : در خبرهای شبکه اجتماعی داشتیم:

"نامه نگاری برخی مقامات شهرداری یزد علیه شهردار منتخب /▫️خبر رسیده برخی مقامات فعلی مجموعه شهرداری یزد در یک اقدام عجیب به وزارت کشور علیه شهردار منتخب شورای شهر نامه نگاری کرده اند. /▫️آنچه از این اقدام برداشت میشود سودای شهردار شدن برخی از مقامات شهرداری یزد است که تلاش میکنند در این فضا به حذف فرهمند کمک کرده تا شاید خودشان شهردار یزد شوند.
▫️هرچند این تلاشها عقیم و بی نتیجه است اما فرصت مناسبی برای شناخت ماهیت برخی مدیران شهرداری است.چه کسانی  به دنبال   اختلاف افکنی در بین شهردارچی ها ی یزدی هستند"


پرسنل شهرداری یزد با ماهیت غیر سیاسی خود توانسته  در طول سالیان دراز  ارائه خدمات مناسب به شهروندان را در سرلوحه امور خود قرار دهد و شاید شهرداری یزد کمترین  نیرو را در  مسائل سیاسی استان به خود اختصاص دهد و تجربه کار با 5دوره شورای اسلامی شهر ،کلیه پرسنل آن را آنقدر پخته کرده که با وعده و وعید هیچ کس  به همکاران خود پشت نکنند .
اولین خواست پرسنل شهرداری از اعضای شورا ،انتخاب کسی که روحیه کار در شهرداری را داشته باشد و بتواندخود را با ماموریت های متفاوت شهرداری وفق دهد .
در همین راستا با انتخاب اول ،شورای پنجم ، پرسنل شهرداری بدون هیچ واکنشی تغییر رویه کاری خود را پذیرفت و بر اساس تصمیمات شهردار منتخب ساعات کار خود را افزایش داده و تا  آخر همراهی خود با شهردار یزد را  به ثبت رساند و اگر به تغییرات انجام شده  در شهرداری دقت کنید شهردار هم با نیروهای موجود به وظیفه خود عمل کرد.


در زمان انتخاب جانشین برای  شهردار مستعفی  هرچند که  اعضای محترم شورا  با چند گزینه از بدنه شهرداری و چند گزینه کشوری  برای انتخاب شهردار رایزنی خود را انجام دادند  هرگز  پرسنل شهرداری در صدد تخریب گزینه ها مورد نظر برنیامدند .
جالب ترین نکته در این خبر این است که پرسنل شهرداری یزد  از انتخاب مهندس فرهمند با توجه به اینکه طی یکسال گذشته با او کار کرده بودند زودتر از دیگر انتخابها کنار آمدند و جالب تر اینکه در مدت پس از انتخاب  نیز شهرداری دقیقا با خواست شهردار منتخب شورا  همراهی کرده است و سرپرست شهرداری یزد مهندس مشتاقیون  هرچند که با تجربه و ید طولایی در مدیریت دارد نشان داده  که در همراهی با شورا و شهردار منتخب آمادگی کامل را دارد .
مهندس فرهمند هم که خود در شهرداری مستقر است قطعا  دوست و دشمن خود را بیشتر از تنظیم کننده این خبر می شناسد و می داند اینگونه جو سازی ها نه تنها کمکی به انتخاب وی نمی کند بلکه هوا را بارانی تر از قبل خواهد کرد .


ولی شهردار منتخب و پرسنل شهرداری یزد از یک نکته غافل  نشوند که دستهایی درکار است که با اختلاف افکنی در شهرداری آب را گل کنند و ماهی های خود را شکار کنند و  احتمالا زنگ هشداری است که انتخاب بعدی  در صورت عدم تایید فرهمند با شهرداری بیگانه است و هوشیاری  نمایندگان واقعی مردم در شورا را می طلبد که نگذارند نسخه پیچیده شده در  لابی های  تفرقه افکن  در تصمیمات آنها سرباز کند .


مهمترین نکته ای که لازم است به دوستان تنظیم کننده این خبر اعلام شود این است که با ارائه سندی که امضای مقامات شهرداری پای آن است ،  همه را قانع کرده و راهنمای راه ما و دیگران شوند .

در پایان ه حافظ پناه می بریم قطعا سخنی خوشتر از سخن او نداریم :

نقد صوفی نه همه صافی بی‌غش باشد

ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد

صوفی ما که ز ورد سحری مست شدی

شامگاهش نگران باش که سرخوش باشد

خوش بود گر محک تجربه آید به میان

تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

خط ساقی گر از این گونه زند نقش بر آب

ای بسا رخ که به خونابه منقش باشد

ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست

عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد

غم دنیای دنی چند خوری باده بخور

حیف باشد دل دانا که مشوش باشد

دلق و سجاده حافظ ببرد باده فروش

گر شرابش ز کف ساقی مه وش باشد


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا