در نشست بررسی مشکلات ارتباطی بخش ندوشن، پیگیری مشکلات پوشش آنتن دهی تلفن همراه مسیر ورزنه ندوشن ، جاده فولادِ یزد به نیوک ، اشنیز و نیز آماده سازی پروژه های مخابراتی شهرستان میبد برای بهره برداری در دهه فجر مورد بررسی قرار گرفت.

 

محمدرضا زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد در این نشست که با حضور فلاح فرماندار میبد و موسوی بخشدار ندوشن برگزار شد، به ارائه گزارشی از وضعیت فعلی مخابرات استان ، شهرستان میبد پرداخت.

وی درادامه سخنانش پروژه های مخابراتی آماده بهره برداری به مناسبت دهه فجر در میبد را هفت پروژه با سرمایه گذاری 8 میلیارد و 520 میلیارد ریال دربخش های بفروئیه و ندوشن و روستاهای حجت و بیده اعلام کرد.

وی این پروژها را شامل، ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت از طریق تانوما درمیبد ، فیبرنوری و شبکه کابل و نیز تاسیس کافونوری با ظرفیت 192 پورت در ندوشن ، تاسیس سوئیچ دیتا با طرفبت 24 پورت در کافونوری بفروئیه ، سوآپ GSM به همراه اول با ظرفیت G2 در حجت آباد میبد بیان کرد.

سرپرست مخابرات استان یزد همچنین پروژه های افزایش تکنولوژی با ظرفیت G2در مرکز اداری و نیز روستای بیده میبد و همچنین توسعه ظرفیت اینترنت خانگی با 816 پورت در سطح شهرستان میبد را از دیگر پروژه های آماده بهره برداری در دهه مبارک فجر در میبد برشمرد.

در این نشست حسین فلاح فرماندار میبد به بیان بخشی از مشکلات شهرستان در حوزه ارتباطات پرداخت و اظهار کرد: توسعه آنتن دهی تلفن همراه از ضروریات است و خواستار پوشش آنتن دهی تلفن همراه مسیر ورزنه ندوشن، جاده فولادِ یزد به نیوک، اشنیز شد.

محمدرضا زارع در این جلسه قول مساعدت و پیگیری در خصوص مسیر های مذکور را داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا