فرماندار بهاباد در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بهاباد گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی باید در کنار توسعه فضای کتابخانه ها، تربیت نسل کتابخوان مورد توجه قرار گیرد.

 جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بهاباد صبح امروز چهارشنبه یکم اسفند97 به ریاست فرماندار بهاباد و با حضور رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای انجمن در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه مشکلات و نیازهای کتابخانه ها عمومی از جمله تهیه کتابهای مورد نیاز، بازسازی و توسعه فضای کتابخانه ها و سیستم گرمایشی مطرح و برای رفع آنها تصمیماتی اتخاذ گردید.

فرماندار بهاباد در سخنانی با بیان اینکه کتابخوانی سهم بسزایی در توسعه فرهنگی و اجتماعی گفت: شهرستان بهاباد دارای پیشینه فرهنگی و تاریخی بسیار خوبی است که می طلبد مشکلات کتابخانه ها با جدیت دنبال شود.

"محمدمهدی خانی زاده" بر تربیت نسل کتابخوان با اجرای طرح های خلاقانه و نوآورانه تأکید نمود و گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی باید در کنار توسعه فضای کتابخانه ها، تربیت نسل کتابخوان مورد توجه قرار گیرد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهاباد گزارشی از وضعیت کتابخانه ها، فعالیت های انجام شده در راستای مصوبات جلسه پیشین انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ارائه نمود.

"مهدیه السادات رضوی" گفت: تا روز پنجشنبه این هفته فرصتی برای کتابخانه های عمومی شهرستان بهاباد فراهم شده است که لیست کتاب های درخواستی مراجعه کنندگان را جمع آوری نماید تا ضمن بررسی نسبت به خریداری کتابها اقدام نماید.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا