خادمی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد توانمندسازی و برند سازی در حوزه کشاورزی را هدف برگزاری کارگاه‌های آموزشی مدیریت جامع آبخیز عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، کارگاه آموزشی انسجام سازمانی برای مدیریت جامع حوزه آبخیز و بهبود معیشت ساکنین حوزه‌های آبخیز و بهبود معیشت ساکنین حوزه‌های آبخیز با حضور "حسین فلاح " فرماندار، "هوشنگ جزی" مدیرکل دفتر آبخیزداری و حفاظت خاک سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، "فرزین خادمی" معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین در سالن اندیشه فرمانداری برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد در این کارگاه آموزشی، گفت: این کارگاه به دنبال پیگیری‌ها انجام‌شده در رابطه باکارهای مشارکتی، توانمندسازی، مطالعات اجرایی تفکیک سند راهبردی حوزه آبخیز ندوشن برگزارشده است.

فرزین خادمی افزود: توانمندسازی روستائیان و برند سازی محصولات کشاورزی نتایج خوبی را در شهرهای دیگر داشته است، اعتبارات خوبی هم برای مطالعات سیلاب آمده و در حال حاضر بندهای خاکی در روستاهای شهرستان اجرا می‌شود که با توجه به اعتبارات اختصاص داده‌شده نتایج خوبی را در پی خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا