به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد،مهندس پهلوانیان،مهندس ابراهیمی و مهندس مقوم در مخابرات منطقه یزد حضور یافتند و سال جدید را به زارع سرپرست و کارکنان مخابرات منطقه یزد تبریک گفتند.

در ابتدای این دیدار که که با دعوت مهندس زارع در محل دفتر سرپرست مخابرات منطقه یزد انجام شد،پهلوانیان ضمن ابراز خرسندی از حضور در مخابرات و شاد باش سال جدید به زارع، توجه به بازنشستگان را یکی از موفقیتهای دوران خدمت خود دانست  و با اشاره به آینده مخابرات،نظم و انضباط،مشارکت گروهی،برنامه ریزی استراتژیک و خطر پذیری را از رموز موفقیت یک مدیر دانست و ضمن تبریک انتصاب زارع به سرپرستی مخابرات منطقه یزد برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

در ادامه مهندس ابراهیمی ضمن تبریک سال نو شمسی انتصاب زارع را به  عنوان سرپرست مخابرات منطقه یزد تبریک گفت  و با اشاره به سختی مسئولیت در مخابرات ایران افزود:در شرایط فعلی مدیرکسی است که با کمترین امکانات بهترین عملکرد و بیشترین پاسخگویی به مردم و کارکنان زیر مجموعه خود را داشته باشد.

وی در ادامه ضمن پیشنهاد پرهیز شرکت مخابرات ایران از خرده فروشی افزود:مخابرات ایران باید به سمت بستر سازی،تامین امکانات پایه و واگذاری تمامی سرویسها به بخش خصوصی حرکت کند.

این مقام مسئول اسبق استان یکی از عمده فعالیتهای دوران خدمت خود را توجه به توسعه ارتباطات در شهرستان طبس در زمان مدیریت خود دانست و این امر را مدیون تلاش ها و زحمات شبانه روزی همکاران مخابرات یزد دانست  که با سختی نسبت به ایجاد بستر مناسب مخابرات در شهرستان طبس اقدام نمودند.

ابراهیمی از تجربه ی 7 سال مدیریت خود در استان یزد ابراز خشنودی کرد و با اشاره به روحیه بالای کاری کارکنان مخابرات استان ضمن تقدیر از کارکنان مخابرات منطقه یزد سال 98 را سالی پربار همراه با صحت و سلامتی آرزو کرد.

همچنین مهندس مقوم نیز در این دیدار به اهمیت دادن به توسعه زیرساختهای استان در دوران مدیریت خود اشاره کرد و گفت:خوشبختانه از معدود استانهایی هستیم که با خریداری و بکارگیری تجهیزات در زمینه انتقال مشکلی نداشتیم.

وی تعامل با سازمانها و ادارات استان در حل چالش های پیش رو را به عنوان یک تجربه ی خوب در دوران مدیریت خود دانست.

مقوم در ادامه از پهلوانیان و ابراهیمی به عنوان اساتید خود یاد کرد و به عمده ترین فعالیتهای خود در طول دوران خدمتش را علاوه بر توسعه زیر ساختهای ارتباطی استان،ساخت و تجهیز ساختمان مجتمع مخابراتی امام حسین(ع) را که از نماد های خوب ارتباطی استان به شمار می رود یاد کرد.

 در این دیدار نیز مهندس زارع ضمن تبریک عید فرخنده نوروز از حضور مدیران تقدیر و تشکر کرد و به ذکر خاطرات خود در دوران آن سه مدیر بزرگوار پرداخت.

در پایان مهندس زارع به همراه پهلوانیان،ابراهیمی و مقوم  در محل کار کارکنان مخابرات در مجتمع مخابراتی امام حسین(ع) حضور یافتند و این عید باستانی را تبریک گفتند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا