پویش ملی حمایت دانش آموزان از مناطق سیل زده در قالب «سیل مهربانی همکلاسیها» و با محوریت «هرمدرسه یک پایگاه همدلی» در مدارس استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها با مشارکت و هم‌افزایی شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی سازمان بسیج دانش‌آموزی و سازمان جوانان هلال احمر همزمان با سراسر کشور توسط اعضا کانون های دانش آموزی هلال احمر مدارس استان یزد  برگزار شد.

میرحسینی بیان داشت : به طور حتم این حرکت خیرخواهانه به عنوان یک فرصت تربیتی و اجتماعی قلمداد شده تا بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش آموزان و خانواده ها برطرف شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی و همدلی و همراهی با دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل اخیر، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، تلاش، ایثار و مشارکت‌جویی در بین دانش‌آموزان از اهداف اجرای این پویش ملی بوده است ، عنوان کرد : امیدواریم با همدلی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش آموزان و خانواده ها در مناطق سیل زده برطرف شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : همچنین این طرح با همکاری و هم افزایی بیشتر کانون غنچه های هلال احمر در مهدکودک ها اجرا و غنچه های هلال هدایای نقدی و غیر نقدی را جمع آوری تا به کودکان مناطق سیل زده اهدا کنند.

 

 

 

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا