مردم نیکوکار استان یزد تاکنون سه میلیارد ریال وجه نقد وغیر نقدی به سیل زدگان کمک کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ اعظم شهرستانی معاون داوطلبان جمعيت هلال احمر استان يزد گفت: تا کنون سه ميليارد ريال کمک نقدي وکمکهاي غير نقدي تفکیک و بسته بندی در 11 محموله  به مناطق سيل زده ارسال شده است .

شهرستانی افزود : با توجه به سیل مهربانی یزدی ها 10  محموله  از کمک های مردم استان یزد امروز 4 ارديبهشت ماه از يزد به مناطق سيل زده خوزستان ارسال مي شود

وی اشاره کرد : این کمکهاي مردمي  شامل  زير انداز ، پتو ، وسايل بهداشتي ،برنج و روغن ، شوينده ها و لوازم خانگي به ارزش 6 ميليارد تومان است که در قالب  10 محموله  از طرف هلال احمر به مناطق سيل زده خوزستان  ارسال مي شود  .

وی با بیان اینکه برخی از کارخانه جات استان اقدام به اهدای کالای نو به میزان زیاد کردند گفت: کمک‌هایی که طی چند روز اخیر از سوی مردم استان جمع آوری شده نشان از دست خیر و نوع دوستی این عزیزان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون داوطلبان جمعيت هلال احمر استان يزد گفت : مردم مي توانند کمکهاي خود را از طريق شماره حساب  99999 نزد بانک ملي و رفاه ويا از طريق  ستاره 780 ستاره   112 مربع و 6 پايگاه  درسطح شهر اهدا کنند . 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا