فرماندارمیبد در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز گفت: خیرین انسان‌های باشرافتی هستند که تمام دارایی خود را درراه فرهنگ و اعتلای آموزش و فرهنگ جامعه هزینه کرده‌اند و باید قدر آن‌ها را دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان میبد با حضور «حسین فلاح» فرماندار و جمعی از مسئولین و خیرین این شهرستان در دبیرستان شاهد میرمحمدی برگزار شد.

فرماندارمیبد در این جشنواره ضمن ابراز خشنودی از بودن در جمع فرهیختگان و آینده‌سازان کشور، گفت: خیرین بخش عمده‌ای از سرمایه خود را درراه اعتلای علم و فرهنگ هزینه کرده‌اند و به‌نوعی همه شما دانش آموزان فرزندان آن‌ها هستید و شما نیز با رسیدن به هر مقام و جایگاهی نباید فراموش کنید که متعلق به این شهر و جامعه هستید و باید به هم نوعان خود خدمت کنید.

حسین فلاح در ادامه اظهار داشت: سرنوشت شما در محیط علم و دانش و در کنار معلمان، مدیران و مربیان رقم می‌خورد، شما باید قدر این زمان که لحظات بسیار خوبی است را بدانید پدر و مادران شما به شما امید دارند و شما باید درس بخوانید و همچنین اخلاق و رفتار خوبی را در جامعه پیشه خود می‌کنید.

فلاح تصریح کرد: شما دانش آموزان باید به علم و عقلانیت که هنر، ادب، معرفت، احترام به بزرگ‌ترها، آموزه‌های دینی و...را درمی‌گیرد و چون دو بال انسانیت، شرف و بزرگی برای شما است در کنار هم بپردازید.

«محسن موحدی فرد» رئیس آموزش‌وپرورش میبد نیز در این جشنواره با تشکر از خیرین گفت: حاصل تلاش‌های خیرین موفقیت‌های دانش آموزان است که همیشه به‌عنوان باقیات‌الصالحات همیشه جاری است.

گفتنی است، شهرستان میبد 192 خیر مدرسه‌ساز دارد که تابه‌حال در ساخت مدرسه از یک تا سه مدرسه، اهدای زمین و... مشارکت و همکاری داشته‌اند.

در پایان این جشنواره با اهدا لوح تقدیر و انداختن حلقه‌گل به گردن خیرین مدرسه‌ساز از آن‌ها تجلیل شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا