معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری برنامه ای با عنوان لبخندی برای لبخند با همکاری دیگر دستگاه ها و عواید فروش بلیط به نفع سیل زدگان بمدت 5 شب در سالن همایش هلال احمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ اعظم شهرستانی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : جمعیت هلال احمر استان یزد با همکاری موسسه فرهنگی هنری آوای کویر ، اداره فرهنگ و ارشاد یزد، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ، بیمه زندگی خاورمیانه برنامه ای با عنوان لبخندی برای لبخند برگزار وعواید بلیط فروشی این برنامه توسط هلال احمر به سیل زدگان اهدا خواهد شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : این برنامه با هدف جذب، جمع آوری ومشارکت همه جانبه کمک های هموطنان برای آسیب دیدگان در سیل اخیر اجرا می گردد.

شهرستانی با اعلام اینکه این برنامه از 6 اردیبهشت ماه بمدت 5 شب و با حضور هنرمندان برجسته استان در سالن همایش شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان برگزار میشود ، خاطرنشان کرد : از طرف داوطلبان کمک‌های بسیار خوبی جمع آوری و همچنین وجوه نقدی بسیار خوبی از سوی مردم به حساب جمعیت هلال احمر در جهت کمک به سیل زده واریز شده است و این برنامه هم در همین راستا برگزار میشود که نشان از دست خیر و نوع دوستی این عزیزان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا