رضا يادگاي مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان یزد با بیان اینکه توجهمان به مسکن در یزد به فن آوري هاي نوين و مشارکت بخش خصوصی خواهد بود گفت: طرح بازآفرینی شهری را در محورهاي مربوطه دنبال خواهیم کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان یزد ، وي با بیان اینکه در  حوزه راه نياز به طراحی، نظارت و اجرا ي صحيح است افزود:
در حوزه مسکن فقط بحث تامین مسکن نیست بلکه ساخت و ساز  مستحكم و مقاوم و مشارکت حداکثری بخش خصوصی در آن از جمله مباحثی است که باید آن را مدنظر قرار دهیم.
 
 او با اشاره به اینکه تعامل بسیار خوبی با همه دستگاههاي اجرايي استان خواهيم داشت ادامه داد: ان‌شاءالله با این همکاری و همدلی بتوانیم در مدیریت خود موفق عمل و بازخورد این فعالیت‌ها برای مردم مثبت و اثرگذار باشد.
 
يادگاری با تاکید بر اینکه ما باید قبل از آنکه درخواستی برای زمین بیاید، تامین زمین داشته باشیم گفت: ما در جهت اینکه بتوانیم پاسخگوی نیازهای مردم باشیم باید با تعامل و همکاری با دستگاه‌های مربوطه، اقدامات مورد نیاز را در جهت رفع مشکلات متقاضيان انجام دهیم.
 
يادگاري با بیان اینکه خودمان را وامدار مردم می‌دانیم افزود: اگر خداوند متعال مسئولیتی را توسط بزرگانی به ما محول کرده ، باید پاسخگوی نیازهای مردم باشیم و به درستی ارباب رجوع را تکریم کنیم و اگر راهی برای حل مشکلاتشان باشد ارائه دهیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا