استاندار یزد پس از پاسخگویی به تلفن ۱۱۱ سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت)، گفت: دولت ‌تدبیر و امید تلاش کرده‌ تا با روش‌های مختلف با مردم در ارتباط نزدیک و مستقیم باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی طالبی" روز چهارشنبه پنجم تیر ‌ماه ۹۸، پس از پاسخگویی به تلفن ۱۱۱ سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد بیان کرد: بخش عمده‌ ای از درخواست های مردم به نحوه تعامل و همکاری دستگاه‌های دولتی نسبت به مطالبات مردم برمی گردد.
استاندار یزد ادامه داد: در این جلسه ضمن تاکید بر پیگیری مطالبات مردم از سوی واحدهای مربوطه در مجموعه استانداری و همچنین دستگاه‌های استانی، خوشبختانه با ثبت درخواست‌ها در سیستم ‌الکترونیکی، شرایطی به وجود آمده تا مطالبات مردم پیگیری و نتیجه به اطلاع آنها برسد.
وی با تاکید بر تلاش مدیران استان در جهت ارتباط مستقیم با مردم افزود: در کنار پاسخگویی در سامانه سامد، تلاش کرده‌ایم تا با دیدارهای عمومی و همچنین پاسخگویی به پیام ها و نامه‌ها، پیگیر مطالبات مردم باشیم.
استاندار یزد در پایان تصریح کرد: از عمده دلایل نارضایتی مردم، عدم اطلاع رسانی و عدم اقناع لازم در رابطه با موضوعات مختلف ‌است که در حقیقت برای مردم عزیزمان توقع ایجاد می‌کند.
گفتنی‌ است در ابتدای سال جاری از سوی استاندار یزد برنامه حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در استانداری به منظور پاسخگویی به تلفن ۱۱۱ سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) به مدیران کل و روسای دستگاه های اجرایی استان، مدیران کل استانداری، فرمانداران و شهرداران مرکز شهرستان ها ابلاغ گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا