نامه ای به یزد فردا خطاب به مسئولین :

خودرو تندر ال نود را به جای سه ماه بعد از چهارماه با موتوری که باید تعویض شود تحویلم داده و حاظر به پاسخگوئی نیستند
با سلام و احترام .
اینجانب ن . م یکی از همشهریان شما فردائیان هستم . مشکلم را در قالب این نامه برای شما ارسال می نمایم . شاید شما که همواره یار و یاور همشهریان بوده اید با درج این نامه در سایتتان بار دیگر بتوانید گره ای از گره های همشهریانتان باز کنید و مسئولین عزیز شهرستانمان از خواب غفلت بیدار شوند هرچند که بسیاری از مسئولین در دولت فعلی الحق بیش از تکلیفشان به مردم خدمت نموده اند .
اینجانب در مهرماه سال جاری مانند بسیاری از همشهریان عزیز نسبت به ثبت نام خودرو تندر ال نود (واگذاری سه ماه) اقدام نمودم با گذشت بیش از صد روز بالاخره خودرو برای نمایندگی پارس خودرو( نمایندگی ت) ارسال گردید ولی نمایندگی به بهانه عدم ارسال کارت توسط کارخانه سازنده بیش از بیست روز ماشین را در فضای باز نگهداشت و پس از بیست روز با مراجعه به نمایندگی گفتند مسئول محترم تحویل نیست بروید فردا بیائید . مجدد در فردای همان روز مراجعه نمودیم مسئول محترم نمایندگی پس از بازدید سطحی خودرو در کمتر از دو دقیقه گفتند برگه تحویل خودرو را امضا نمائید و به سلامت . به ایشان گفتیم اجازه بدهید نگاهی بیندازیم و استارتی بزنیم . با استارت زدن خودرو روشن نشد و متوجه شدیم باطری خودرو خراب است . گفتند برای عوض شدن باید از تهران اجازه بگیریم . این اجازه گرفتن 48 ساعت بطول انجامید و بالاخره بعد از 48 ساعت خودرو به ما تحویل شد . اینبار که باطری تعویض شد با استارت زدن متوجه شدیم صدای ناهنجاری از موتورخودرو بگوش می رسد . که با این مشکل ، ما را هنوز تحویل نگرفته به بخش تعمیرات هدایت نمودند! مسئول تعمیرات گفتند عیب موتوری دارد و احتمالا موتور باید تعویض گردد و برای تایید باید کارشناس فرانسوی رنو از تهران بیاید (ماشین صفر کیلومتر!) برای اینکار باید با تهران هماهنگ می کردند از حدود بیستم دیماه تا امروز (16/12/87) همچنان دارند اقدام می کنند . در طول این مدت ما بارها به تهران رفته و خواستار روشن شدن تکلیفمان شدیم اما دریغ از یک جواب . تنها جوابی که باصطلاح می دهند اینست که از طریق نمایندگی شهرستان خودتان پیگیری کنید . ایا بنظر شما این انصاف است که با گذشت این مدت و واریز مبلغ 139000000 ریال همچنان در بلاتکلیفی به سر ببریم . خداوند انشا... ظهور اقا را نزدیک فرمایند .
اینجانب امادگی ارائه هرگونه اطلاعات و مدارکی را به یزد فردا دارم
با تشکر .

خواهشمند است ایمیل اینجانب نزد شما محفوظ بماند و در صورتپیگیری مسئولین می توانم  مشخصات و شماره تماس خود را به شما فردائیان عزیز ارائه نمایم .
یک همشهری شما
والسلام 16/12/87

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا