سناریوی قتل ندا آقا سلطان!!!

 
یزدفردا "در این مستند ادعا شده است : که ندا آقا سلطان با همکاری منافقین در لجظه فیلمبرداری از خود، با دستگاهی مخصوص خون را روی صورت خود جاری می کند...همچنین تناقض های آشکار عکس معروف ندا آقا سلطان با فیلم پخش شده از وی نشان از دروغگویی   میدهد.

اسن مستند که به صورت گسترده در اینترنت انتشار یافته مدعی است که:ندا آقا سلطان در این سناریوی خود همکاری می کرده و پس از اینکه همراه با آرش حجازی و استاد موسیقی خود وارد آمبولانس برای عزیمت به بیمارستان می شده توسط منافقین کشته می شود.

 
 
 
35،2 مگابایت/با فرمت wmv
دانلود کلیپ تصویری
 
8،9 مگابایت/ با فرمت 3gp
دانلود کلیپ تصویری
 
 فیلم با کیفیت سناریوی قتل ندا آقا سلطان
 
97 مگابایت/ با فرمت mpg
دانلود کلیپ تصویری


وطن امروز هم مدعی است:جزییات جدید قتل ندا آقا سلطان روزنامه وطن امروزاز در شماره ديروزدوشنبه خود در مطلبی با عنوان جزئیات تازه از قتل ندابا توصیف این واقعه به قتل شیطانی از انتشار فیلمی مستند در این باره خبر داد که نشان می دهد ندا نه تنها در صحنه معروف در خیابان، مورد هدف گلوله قرار نگرفته بلکه خون های ریخته شده از ندا به وسیله کیسه خون جاسازی شده بوده است. "وطن امروز" نوشت: " در این مستند، گفته می‌شود که ندا آقاسلطان با همکاری عوامل بیگانه در لحظه فیلمبرداری از صحنه ساختگی قتل خود، با دستگاه یا کیسه‌ای مخصوص، خون را روی صورت خود جاری می‌کند. ندا آقا سلطان در این سناریو، خود همکاری می‌کرده و پس از اینکه همراه با آرش حجازی وارد خودرو برای انتقال به بیمارستان شده، توسط یکی از همراهان کشته می‌شود." این روزنامه ادامه داده است:" از همان روزی که فیلم با کیفیت بالای قتل ندا آقاسلطان برای اولین بار از CNN پخش شد، با توجه به شواهد موجود، این فرضیه مطرح شد که آقاسلطان با طراحی سرویس‌هاي جاسوسی انگلیس و آمريكا وعاملیت بخشی از هواداران موسوی به قتل رسیده است. در این فیلم به وضوح مشخص است که آرش حجازی در لحظه‌ای که ندا را روی زمین دراز می‌کند به دوربین نگاه می‌کند و در واقع کاملا مشهود است که وی به دنبال آن است که ببیند آیا دوربین صحنه را تعقیب می‌کند و در واقع کلیت صحنه را در نظر می‌گیرد. " وطن امروز اضافه می کند:" پس از دراز کردن ندا روی زمین، برای جلب توجه مردم، آرش حجازی فریاد می‌زند[ندا] تیر خورده! قطعاً این موضوع هم برای جلب توجه مردم اطراف که در حال رفت و آمد عادی خود هستند، است و هم اینکه در حال گفتن دیالوگ مربوط به این فیلم هستند. ندا آقاسلطان که از وی به عنوان نماد به اصطلاح جنبش سبز یاد می‌شود، همزمان دست چپ خود را نزدیک صورتش آورده و چند بار با انگشت شست خود شیئی در دست خود را فشار می‌دهد. در همین هنگام خون روی دهان و بینی ندا سرازیر می‌شود و در ادامه صحنه پایین رفتن دست چپ ندا به وضوح مشاهده می‌شود در این مطلب می خوانیم:" در کلیپی که سایت mobarezclip.com از این تصاویر منتشر کرده، حرکت دست ندا به وضوح به نمایش گذاشته شده و توضیحات قابل تاملی روی این تصاویر داده شده است که از طراحی یک سناریوی کثیف در این باره خبر می‌دهد. نکته جالب دیگر اینکه در صحنه‌ای از فیلم، مشاهده می‌شود فردی اقدام به عکس گرفتن از ندا می‌کند. همان عکسی که این روزها معروف‌ترین عکس وی است. اما بررسی صورت ندا در هنگام گرفتن این عکس و خود عکس منتشر شده، نشان می‌دهد طراحان سناریوی قتل ندا، اقدام به دستکاری این عکس کرده و بخش‌هایی از خون ریخته شده بر صورت وی را پاک کرده‌اند. قطعا وقتی دختری جوان، زیبا و دانشجو برای این سناریو انتخاب می‌شود، می‌بایست هنگام قتل ساختگی وی، جلوه‌های بصری صورتش نمایان باشد. این گزارش اضافه می کند:\" گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد، ندا آقاسلطان در صحنه‌ای که فیلم آن هفته‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد، کشته نشده است. اما ندا همان روز کشته شد، پس ماجرا چیست؟ کارشناسان قطعی‌ترین فرضیه برای قتل ندا را اینگونه می‌دانند که وی در حین انتقال به بیمارستان کشته شده است. به احتمال قریب به یقین، ندا آقاسلطان در مسير بیمارستان توسط همان سناریست‌های ماجرا به قتل رسیده است."


اما آنچه که مورد تائید همه قرار گرفته ندا آقا سلطان از پشت سر تیر خورده و البته ضارب با چه هدفی اقدام به این جنایت کرده  هم چیزی جز برهم زدن نظم جامعه نبوده و البته شواهدی دال بر دخالت یک زن در تیراندازی بدست آمده و همچنین شواهدی دال بر دروغگوی شاهد بی بی سی وجود دارد  و مطالب منتشر شده بالا نیز نوعی افراط در مقابل افراط است که امیدواریم که همگی در اظهار نظرهای خود تنها حق را ملاک قرار دهیم و وحدت جامعه را فدای هوای نفس خود ننمائیم

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا