هک سایت های  حوزه هنری سازمان تبلیغات کشور و پاک شدن اطلاعات آن ،سکوت چرا؟؟؟!!

صغیر و کبیر می دانند سایت حوزه هنری و کلیه ی سایت های وابسته به آن از جمله سایت حوزه هنری استان یزد توسط گروهی بنا به هر دلیل و با هر منظور و مقصودی هک شده است. اگرچه این عمل را نمی پسندیم و از نیت واقعی عاملان آن نیز بی خبریم اما فرض را به این مقوله می گذاریم که گروه هک کننده می خواستند به دست اندر کاران محترم حوزه هنری هشدار دهند که فضای مجازی در اختیارشان چندان امن و مطمئن نیست و یا ...
خلاصه ی کلام اگر روابط عمومی حوزه هنری در اقدامی شفاف و آشکار اعلام می نمود که سایت مذکور به دلایل امنیتی (نرم افزاری)هک شده است به گمانه زنی ها و حرف و حدیث ها پایان می داد البته هنوز هم دیر نیست!
در دنیای مجازی هک شدن و مورد حمله ی اینترنتی قرار گرفتن موضوع تازه و عجیب و غریبی نیست اما کتمان واقعیت و شفاف سازی ننمودن سوالاتی در ذهن پدیدار می سازد که چندان خوشآیند نیست.
 یکی همین سوال که چرا باید سایت حوزه هنری و کلیه سایت های وابسته به آن به سادگی مورد هجوم و هک شدن واقع شود بد تر آن که گفته شده است کلیه ی اطلاعات موجود به خاطر ضعف در نسخه برداری و پشتیبانی از بین رفته است و این یعنی از بین رفتن یک آرشیو مجازی که می تواند ابعاد گسترده ای داشته باشد .
 منتظر می مانیم تا از جانب عزیزان در حوزه ی هنری پاسخی ، توضیحی و ذکر دلایلی صورت پذیرد

!!!!!!!!!!!!!!! توجه! بی نام مورد استفاده قرار گیرد

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا