به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ، کارشناس برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش با اعلام این خبر گفت : این دوره ها شامل دوره آموزشی مدیران مجتمع های آموزشی و پرورشی ، طرح غنی سازی ،آشنایی با قوانین و مقررات درس ملی ، آشنایی با دروس جدیدالتالیف تاریخ هنر ایران ، دوخت و بسته های نرم افزاری 3 می باشد .
عباس تیموری در ادامه گفت : دوره آموزشی مدیران مجتمع های آموزشی و پرورشی با هدف بررسی مسائل و مشکلات مجتمع های آموزشی شهری با شرکت بیش از 80 نفر از مدیران مجتمع های آموزشی استان به مدت 12 ساعت در محل مرکز آموزش نیروی انسانی فرهنگیان یزد برگزار شد .
وی از برگزاری ادامه دوره طرح غنی سازی در یزد اشاره کرد و گفت : این دوره آموزشی با هدف بررسی و تحلیل روش تدریس علوم تجربی و ریاضی سوم راهنمایی در قالب طرح غنی سازی تجارب یادگیری دروس مذکور با حضور بیش از 40 نفر از دبیران علوم تجربی و ریاضی راهنمائی مدارس مجری طرح به مدت 24 ساعت در محل مرکز آموزش نیروی انسانی فرهنگیان یزد برگزار شد .
کارشناس برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش آشنایی با قوانین ، آئین نامه ها و مقررات درس ملی ابتدایی و تغییرات انجام شده در کتب درسی ابتدائی را از دیگر دوره برگزار شده در مرکز آموزش نیروی انسانی فرهنگیان یزد ذکر کرد .
وی افزود : در این دوره آموزشی بیش از 30 نفر از معاونین آموزش ابتدائی و کارشناسان ابتدائی اداره کل و شهرستان و مناطق استان به مدت 12 ساعت با قوانین و مقررات درس ملی آشنا شدند .
تیموری گفت : دوره آموزشی آشنایی با کتب جدید التالیف تاریخ هنر ایران باهدف نمایش جلوه ها ، اندیشه ها و زیبایی های هنر ایران و درک عمیق تر ارزش های معنوی و مادی سرزمین ایران اسلامی برای بیش از 70 هنر آموز از رشته های طراحی دوخت ، گرافیک ، صنایع دستی و نقاشی در هنرستان سالاری و محل مرکز آموزش نیروی انسانی فرهنگیان یزد از دیگر دوره برگزار شده در روز گذشته ذکر کرد .
وی همچنین گفت : دوره آموزشی با هدف آشنایی بیش از 30 هنرآموز طراحی دوخت هنرستان های فنی حرفه ای استان با ابزار و لوازم برش و چگونگی ترسیم الگو ، اصول اولیه الگو و مدل ها بر اساس تجربیات و اندوخته های علمی در محل هنرستان ملک ثابت و دوره آموزشی آشنایی بیش از 40 نفر از دبیران هنرستان های استان با کتاب جدید التالیف بسته های نرم افزاری 3 به مدت 40 ساعت در هنرستان 15 خرداد از دیگر از دیگر دوره های برگزار شده در استان است .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا