دوره آموزشی آشنایی با استاندارد ملی
« مقررات ایمنی ساختمان و نصب آسانسور های برقی »
توسط اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان دوره آشنایی با استاندارد ملی « مقررات ایمنی ساختمان و نصب آسانسور های برقی » در اصفهان برگزار گردید .

این دوره توسط اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان و با همکاری شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار و طی آن ، دستورالعمل اجرایی و نیز متن استاندارد ملی آسانسور های برقی برای شرکت کنندگان و مخاطبین این دوره آموزشی تشریح و تدریس گردید .

مهندس صالح زاده مدیر کل استاندارد استان اصفهان در ابتدای این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت کیفیت و استاندارد مصالح ساختمانی و نقش آن در ایمنی سازه و حفظ جان شهروندان گفت : با عنایت به افزایش ساخت و ساز و نیاز روز افزون به آسانسور ها و بالابر ها در ساختمان ها بویژه ساخت و ساز های مسکن مهر ، می بایست همگام با آراستگی و ظاهر شیک آسانسور ها سطح ایمنی آنها را نیز افزایش داد و نباید اجازه داد توجه بیش از حد به ظاهر ، موجب غفلت از ايمن سازی آسانسورها و رعایت استاندارد ها و قوانين و مقررات مربوطه در ساخت و سازها گردد .
وی افزود : ما بر این باوریم كه همين وسايلي كه موجب آسايش انسان در شرايط عادي مي شود در صورت ايمن نبودن و عدم رعایت استاندارد ها ، قطعاً در زمان های وقوع حوادث و یا بلایای طبیعی مانند زلزله تبديل به عواملی پر خطر برای جان انسان ها مي شوند .

لازم به ذکر است فروشندگان آسانسور مستقر در استان اصفهان ، انبوه سازان استان و شهرداریهای مناطق اصفهان و نیز شهرستان های استان ، از مخاطبین و شرکت کنندگان این دوره آموزشی بودند .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا