وقتی این خبر را خواندیم از کنار ان گذشتیم وقتی در یکی دیگر از سایتهای محلی دیدیم باز هم از کنارش گذشتیم اما وقتی خبر را پایین آوردند !

اصل خبر را اینجا بخوانید
کلیک کنید

خبری که جایگزین شد

 

  بعد از برداشتن خبر فوق مطالب زیر به جای آن درج شده بود : روز گذشته یکی از سایت های خبری منتسب به جریان خاص در خبری مدعی شد که یکی از نمایندگان یزدی مجلس عضو مافیای خودروی استان یزد است.

 این خبر در حالی توسط این سایت منتشر شد که شنیده شده است علت این اقدام پاسخ به نطق پیش از دستور این  نماینده در  مجلس بوده است.

  یکی از مسئولان دفتر این نماینده مجلس ... اظهار داشت: مسئولین این سایت در پاسخ به ارائه مدارک مستند خود در این خصوص تلویحا اعلام کرده اند این خبر پاسخی به نطق پیش از دستور این عضو ارشد فراکسیون اقلیت مجلس  بوده است و در عین حال از ارائه مدارک مستند در این خصوص خودداری کرده اند .

  این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در نطق پیش ازدستور خود با انتقاد از برخی رفتارها متذکر شده بود اگر مصالح كشور و منافع ملي اقتضاء مي‌كرد و دوستان مدعي تاب شنيدن عقايد را داشتند، مي‌شد پشت پرده‌ي جريان‌هايي نظير كارناوال عصر عاشورا، قتل‌هاي زنجيره‌يي، كوي دانشگاه و بحران‌آفريني‌هاي پياپي و بسياري از اقدامات سدكننده‌ي راه اصلاحات را مستدل و مستند بيان كرد

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا