محمد رضارجايي را به عنوان فرماندار جديد  میبد  معرفي شد

یزدفردا :استاندار يزد با تاكيد بر رعايت اصل صداقت در برخورد مسوولان با اقشار مختلف جامعه گفت: مردم همواره حامي خدمتگزاران صادق و متدين خود هستند.

"محمد رضا فلاح زاده" در آيين توديع و معارفه فرماندار ميبد توكل به خداوند متعال، توسل به اهل بيت و اقتدا به راه و روش ائمه، پياده كردن ارزشهاي الهي و تفكري كه باعث برنامه ريزي منظم در كارها مي شود را از مهمترين ويژگيهاي مديران موفق عنوان كرد.

وي اظهار داشت: مرحوم آيت العظمي حايري يزدي و آيت الله اعرافي از مفاخري بوده و هستند كه وجود خود را در راه قرب الهي و خدمت به جامعه اسلامي قرار داده اند كه اين فضايل باعث شده تا در بين مردم از جايگاه و منزلت والايي برخوردار باشند.

استاندار يزد در بخش ديگري از سخنان خود تهاجم فرهنگي، جنگ چريكي در كردستان و گنبد و سيستان و بلوچستان و هشت سال دفاع مقدس را از مهمترين توطئه هاي دشمنان نظام جمهوري اسلامي در سالهاي ابتدايي پس از پيروزي شكوهمند انقلاب عنوان كرد و افزود: به فرموده حضرت امام خميني (ره) در اوايل انقلاب، جنگ اعتقادي ما با دشمنان آغاز شده است و اين جنگ از آدم تا ختم زندگي ادامه خواهد داشت.

وي با اشاره به اينكه در حال حاضر دشمنان نظام، جنگ اقتصادي را بر عليه جمهوري اسلامي آغاز كرده اند گفت: پس از آغاز جنك اقتصادي توسط آمريكا، اين كشور با عقب نشيني از مواضع خود در نهايت، راه مذاكره با ايران را انتخاب كرده است.

فلاح زاده افزود: سياست دولت نهم در برخورد با دشمنان نظام، سياستي آفندي است و با الگوپذيري از بيانات حضرت امام خميني (ره) شكل گرفته كه اين امر عقب نشيني دشمنان از مواضعشان را به همراه داشته است.

شايان ذكر است در اين مراسم استاندار يزد با تقدير از زحمات عباسعلي رضايي فرماندار سابق و احمد آب پيكر سرپرست فرمانداري ميبد، محمد رضارجايي را به عنوان فرماندار جديد اين شهرستان معرفي كرد.

یزدفردا




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا