جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان طبس به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان برگزارشد

سید مهدی طلائی مقدم در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان : جز محدود شهرستان هایی بودیم که ابتدای مهر ماه کمبودی در بحث آموزش در کلاس های درس سطح شهرستان نداشتیم.

به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس؛ سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که با حضور "سعید برقی"معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه، "محمود جلالی"معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضای شورا در محل معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد گفت : اتفاق خوبی که اول مهر امسال رخ داد این بود که  جز محدود شهرستان هایی بودیم که کمبودی در بحث آموزش در کلاس های درس سطح شهرستان نداشتیم.

وی ادامه داد : با تاکید وزارت کشور به رصد مسائل و اقدامات آموزش و پرورش پرداختیم با توجه به وجود مشکلاتی در شهرستان مختلف  در شهرستان طبس کمبودی در بحث آموزش در کلاس درس سطح شهرستان را نداشتیم که جای تشکر دارد از معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان مجموعه معاونین و پرسنل آموزش و پرورش شهرستان و مدیران، معاونین و معلمین مدارس که همراهی و همکاری کردن این مهم رقم بخورد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت : در بحث کنکوری ها و آمار و ارقام با عنایت به کمک خداوند متعال همکاری اولیا و دلسوزی که خود دانش آموازن داشتند و مجموعه معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و مدیران، معاونین و معلمین اتفاقات خوبی رقم خورد، آموزش و پرورش شهرستان برنامه های خوبی را با همکاری شرکت زغال سنگ انجام دادند که منتج شد به نتایج خیلی خوب در کنکور که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد که بتوانیم اثرات مثبت آن را در سال های آینده ببینیم.

وی ادامه داد : در این رابطه تشکر میکنم از آقای جلالی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و مهندس کریتی مدیر عامل شرکت زغال سنگ پروده طبس بابت این موضوع و همراهی و همکاری که انجام شد.

سید مهدی طلائی مقدم با بیان اینکه در موضوعات مختلف تأمین وسائل آموزشی و ورزشی در کنار آموزش و پرورش هستیم خاطر نشان کرد: هر کاری که در توان داشته باشیم و از عهده ما بر آید کوتاهی نخواهیم کرد.

رئیس شورای تأمین شهرستان در پایان  از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان خواست در بحث آموزشگاه های غیر مجاز با حساسیت موضوعات را پیگیری کنند و اطلاع رسانی دقیقی به اولیا انجام شود و خانواده‌ها نیز هنگامی که برای ثبت‌نام فرزندان خود به آموزشگاه‌های آزاد مراجعه می‌کنند حتماً از داشتن مجوز و پروانه تأسیس آموزشگاه با مجوز آموزش و پرورش اطمینان یابند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا