معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، ضمن اعلام این موضوع از آمادگی اکیپ های راهداری استان یزد برای شروع طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، جواد ذاکر ضمن اشاره به گردهمایی روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های کشور که در نهم اسفند ماه در تهران برگزار گردید، ابراز داشت: در این گردهمایی که مقام عالی وزارت‌ راه و شهرسازی، ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اعضا هیات عامل، معاونین و مدیران ستادی آن سازمان حضور داشتند، اسلامی، وزیر راه و شهرسازی مهمترین وظیفه همکاران را کسب رضایت مردم در انجام صحیح وظایف راهداری دانست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، آمادگی اکیپ های راهداری و حضور محسوس در راه ها، مهیا نمودن راه ها از نظر وضعیت رویه، علائم و خط کشی و آشکارسازی نقاط پرحادثه و آماده بودن مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برای نوروز ۹۸ را از دیگر مباحثی عنوان کرد که مورد تاکید وزیر راه و شهرسازی قرار گرفته است.

ذاکر افزود: معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نیز، در این گردهمایی فراموش نشدن امور راهداری جاری و توجه ویژه به نگهداری راه ها و حرکت به جلو در امر راهداری را خواستار شد و روز ۲۱ اسفند ماه را بعنوان روز پاکسازی حریم راه معرفی و کلیه پرسنل راهداری را موظف به حضور در این طرح نمود.

جواد ذاکر در پایان تاکید کرد: معاون وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، از همه همکاران داشتن حس مشترک برای انجام کارها و خدمت به مردم را در سرلوحه امور، مطالبه نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا