نقطه تلاقی وظایف نیروهای انتظامی و وکلای دادگستری کمک به تحقق عدالت است و نیروی انتظامی نیز با حمایت از تشکل های قانونی و مقابله مقتدرانه با فعالیت‌های مخل امنیت سهم مهمی در آرامش اجتماعی مردم دارد.
دکتر محمد حسین جعفری، رئیس کانون وکلای دادگستری استان یزد با صدور پیامی، هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت. متن کامل پیام به شرح زیر است:
 
ایران اسلامی، امنیت، صلابت و پاسداشت ارزش های انقلاب را مرهون جان برکفان خدوم نیروی انتظامی است. سبز قامتانی که با رشادت ها و شهادت هایشان، سربلندی و افتخار را برای این مرز و بوم به ارمغان آوردند. نیروی انتظامی با حفظ نظم و امنیت جامعه، امروز با یک نگرش جامعه محور، شناسایی ریشه ها و زمینه های ناهنجاری ها، پاسخگویی و امنیت پایدار را در دستور کار خود قرار داده تا پلیس هوشمند، امین مردم ایران شود. 
اجرای قانون و کمک به تحقق عدالت از جمله وظایفی است که نیروی انتظامی با تحقق آن زمینه‌ساز رضایت عمومی، انسجام ملی و آرامش در شهرها، روستاها و مرزهای این مرز و بوم می گردد. نقطه تلاقی وظایف نیروهای انتظامی و وکلای دادگستری کمک به تحقق عدالت است و نیروی انتظامی نیز با حمایت از تشکل های قانونی و مقابله مقتدرانه با فعالیت‌های مخل امنیت سهم مهمی در آرامش اجتماعی مردم دارد.
کانون وکلای دادگستری استان یزد بر این باور است که نیروی انتظامی برآمده از دل مردم و در خدمت مردم می باشد؛ بنابراین همکاری تنگاتنگ و متقابل این دو نهاد مدافع عدالت می تواند منجر به ارتقاء استانداردهای جامعه سالم گردد.
کانون وکلای دادگستری استان یزد هفته گرامیداشت نیروی انتظامی را به کلیه فرماندهان و کارمندان خدوم و زحمتکش این نیرو به ویژه فرمانده و نیروهای انتظامی استان تبریک عرض نموده و سرافرازی و اقتدار همیشگی ایشان را از خداوند منان خواستار است.









  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا