الهه جورابي عضو شوراي شهر ونايب رئيس هيئت دوچرخه سواري استان يزد باصدور پيامي هفته تربيت بدتي را گرامي داشت.

ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و برهمین اساس نه تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار میدهد.
ورزش آهنگ موزون سلامتی، نماد قدرت، همت ، صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است و بدون شک یکی از محورهای اساسی دستیابی به توسعه پایدار جوامع به حساب می آید.


بی شک ورزش استان يزد، با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده، از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخورار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور يزد در عرصه رقابت های ملی و بین المللی بود.

اينجانبه الهه جورابي عضو دوره پنجم شوراي شهر يزد
ضمن تبريك و تهنيت روز وهفته ورزش را به عموم ورزشکاران، جامعه ورزش استان يزد به ویژه دوچرخه سواران عزيزو تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش استان سهمی را بر عهده دارند، تبریک عرض می نمایم.
ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس ورزش وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود.
امیدوارم که ورزش در پهنای ایران همانند رودخانه ای جوشان و خروشان در جریان باشد و جوانان و نوجوانان برومند این دیار کهن مانند نگینی درخشان در عرصه رقابت های آسیایی و جهانی بدرخشند.
در پایان وظیفه خویش می دانم که دیگر بار از همراهی دلسوزانه خدمتگزاران صدیق ورزش يزد قدردانی کرده و دست تک تک آنان در گوشه و کنار ایران را به گرمی بفشاریم.

الهه جورابـــــــــــــــــــــے
عضو دوره پنجم شوراي شهر ونايب رئيس هيئت دوچرخه سواري استان يزد

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا