رئیس میراث فرهنگی شهرستان مهریز گفت: این شهرستان پنج ماه زود‌تر به استقبال گردشگران نوروزی می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، مجاهد کرباسی، در دومین جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای استقبال از مسافران نوروزی، گفت: مجموعه‌های اقامتی و پذیرایی و همچنین بومگردی‌های شهرستان مهریز آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهریز با اشاره به اینکه معرفی جاذبه‌های تاریخی وگردشگری مهریز به مردم و مسافران نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف است، افزود: باید به بهترین وجه ممکن خدماتی شایسته و درخور هموطنانی که شهر ما را به عنوان مقصد یا مسیر سفر انتخاب می‌کنند، به آن‌ها ارائه دهیم و نهایت تلاش خود را در جهت رضایتمندی آن‌ها به کار بگیریم.

کرباسی اظهار داشت: آماده سازی راه‌ها جهت دسترسی آسان به تفرجگاه ها، ایجاد امنیت و آرامش در مناطق گردشگری به منظور حضور امن مسافران و گردشگران، ساماندهی اقامتگاه‌ها و خانه‌های مسافر شهرستان از مهمترین اقدامات انجام شده در ستاد خدمات سفر شهرستان است.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهریز، ساماندهی ورودی شهر و استقرار کمپ راهنمای مسافران و توزیع نقشه در پلیس راه را از برنامه‌های ستاد خدمات سفر عنوان کرد و به نظافت سرویس‌های بهداشتی مساجد بین راهی، پارک‌ها و غیره کنترل و نظارت کمی و کیفی رستوران ها، تاکید کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا