یزدفردا:بزرگ ترین فرزند مایکل داگلاس؛ کامرون که 40 ساله است اخیرا در مصاحبه ای به افشاگری علیه پدر خود پرداخته و گفته که مقصر اعتیاد طولانی مدت و ناکامی هایش در زندگی پدرش است.

 بزرگ ترین فرزند مایکل داگلاس؛ کامرون که 40 ساله است اخیرا در مصاحبه ای به افشاگری علیه پدر خود پرداخته و گفته که مقصر اعتیاد طولانی مدت و ناکامی هایش در زندگی پدرش است. مایکل داگلاس بازیگر سرشناس هالیوودی است که سالهاست با کاترین زتا جونز که او نیز بازیگر شناخته شده ای است ازدواج کرده است.

 کامرون داگلاس به تازگی با دایانا ساوایر از ABC News  گفتگو و اعلام کرده که اعتیاد و مشکلات مختلف شخصیتی خود را حاصل رفتارهای نادرست پدرش می داند. او آشکارا در مورد اعتیاد خود به ماری جوانا در دوران نوجوانی صحبت کرد.

کامرون در بخشی از این مصاحبه گفت: "درست هشت سال از ازدواج والدینم می گذشت که رفتارهای پدرم تغییر کرد. من در آن زمان هفت سال داشتم و یادم می آید یک روز مادرم من را صدا زد و با من درباره اوضاع صحبت کرد و من به عنوان یک کودک به معنای واقعی کلمه از پدرم دلسرد شدم."

او ادامه می دهد: " مادرم به من گفت پدرت با شخص دیگری در ارتباط است به نظرت باید چه کار کنیم. این صحبت ها مسئولیت روانی بزرگی برای من در سن هفت سالگی ایجاد کرد."

در سن 13 سالگی ، کامرون به مدرسه شبانه روزی رفت، جایی که برای اولین بار ماری جوانا را کشف کرد. به زودی ، او به سمت کوکائین حرکت کرد ، سپس کریستال ، کوکائین مایع  و در اواسط بیست و یک سالگی، خانواده وی تلاش کردند تا رفتارهای او را مهار کنند و کامرون یازده سال را در توانبخشی گذراند اما هیچ کدام منجر به ترک عادت مصرف مواد مخدر نشد.

او درباره آن دوره از زندگی خود اعتراف می کند: "من آماده تغییر نبودم." وی در پاسخ به این سؤال كه آیا او پدر و مادر خود را مقصر می داند ، سریع پاسخ داد: "بله و نه. میلیون ها کودک كوچك هستند كه از من شرایط بدتری دارند. اما من هم به نوبه خود دوران بسیار سخت و عجیبی را پشت سر گذاشتم."

 

به زودی ، کامرون در بالای جنگ با اعتیاد با مسائل قانونی و جرائم مواد مخدر روبرو شد. در یک مقطع ، مایکل به ویژه در پسرش اذعان می کند: "من فکر نمی کردم شما قصد ساخت آن را داشته باشید. شما یا قصد کشتن کسی را داشتید یا قرار بود کشته شوید."

در سال 2009 ، کامرون به دلیل داشتن نیم پوند متامفتامین و دستگیری به  زندان  محکوم شد. او اکنون مواد مخدر را ترک کرده است.

نگاهی به خانه اشرافی زوج بازیگر / از سالن بدنسازی تا ۱۲ هکتار زمین+تصاویر

کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس زوج مشهور هالیوودی اخیرا یک خانه فوق العاده زیبا را به فهرست املاک خود در حومه نیویورک افزوده‌اند. این خانه زیبا دارای امکاناتی خیره کننده است.

 

این زوج 4.5 میلیون دلار در خانه مذکور هزینه کردند. این ملک کنار رودخانه در ایروینگتون نیویورک است. این منطقه، محلی بسیار مرفه است و اغلب افرادی که در این منطقه زندگی می‌کنند بسیار ثروتمند هستند.

این خانه بی نظیر در دهه 1930 "با شکوه با بدنه چوبی در 12 هکتار زمین ساخته شده و دارای هشت اتاق خواب است که شامل یک مجموعه اصلی با اتاق نقاشی و اتاق رختکن، یک اتاق نشیمن با یک شومینه آهکی فرانسوی، یک کتابخانه با روکش دو طبقه و یک تراس سنگی مشرف به رودخانه است.

افزون بر این‌ها خانه مذکور دارای یک استخر سرپوشیده، یک سالن بدنسازی، یک اتاق تفریحی و یک آشپزخانه تابستانی است.

زتاجونز 50 ساله و داگلاس 74 ساله برای عمارت خود حدود 11.25 میلیون دلار پرداخت کرده‌اند. آنها این خانه زیبا را به طور کامل بازسازی کرده‌اند.

منبع: انتخاب

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا