فرماندار بهاباد در صبحگاه مشترک هفته پدافند غیرعامل با تأکید بر اینکه باید تأسیسات شهرستان را با انجام اقداماتی صورت پدافندی بدهیم گفت: لازمه این کار این است که همه مردم و مدیران پدافند غیر عامل را جدی بگیرند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ صبح امروز دوشنبه 13 آبان 98 با حضور فرماندار بهاباد و اعضای شورای تأمین شهرستان، صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و پرسنل اورژانس 115 و آتش نشانی بهاباد به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد برگزار شد.

فرماندار بهاباد در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت یا و خاطره شهدا و روز ملی استکبار جهانی به بیان اهمیت پدافند غیرعامل در کشور پرداخت و گفت: پدافند غیرعامل شامل اصولی است که در زمان جنگ و زمان صلح به کار گرفته می شود تا خسارت ها را به حداقل برساند.

"محمدمهدی خانی زاده" با بیان اینکه مخاطرات طبیعی نیز همواره ما را تهدید می کند، جهت تحقق اهداف پدافند غیرعامل و برای استفاده بهتر و بیشتر، بر ضرورت آگاهی بخشی و مشارکت مردم تأکید نمود.

وی افزود: هر کشوری که پدافند غیرعامل را به بهترین نحو اجرا کرد در تمامی عرصه ها کمترین آسیب را می بیند و این اصول از قدیم الایام و در طول تاریخ اسلام نیز به خوبی نشان داده شده است.  

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان بهاباد با تأکید بر اینکه باید تأسیسات شهرستان را با انجام اقداماتی، صورت پدافندی بدهیم تا اگر دشمن حمله کرد خسارت ها به حداقل برسد گفت: لازمه این کار این است که همه مردم و مدیران پدافند غیر عامل را جدی بگیرند.

خانی زاده با بیان اینکه الآن در جنگ اقتصادی هستیم گفت: دشمن با فشار حداکثری در حوزه سیاسی، اقتصادی، امنیتی، سایبری و نظامی تلاش کرده به ما ضربه بزند اما در مقابل این تهدیدها تاکنون نتوانسته است کاری انجام دهد.

فرماندار بهاباد اقتصاد مقاومتی را راهبردی مناسبت در مقابل جنگ اقتصادی دانست و گفت: پدافند غیرعامل در جنگ اقتصادی این است که ما روش های اقتصادی مناسبی متناسب با شرایط تحریم به کار بگیریم و اقتصاد خود را نسبت به تحریم ها مقاوم کنیم.  

خانی زاده تصریح: اگر این کار را انجام دهیم در سایر زمینه ها که دشمنان ما شکست خورده اند و نمی توانند جنگ نظامی نسبت به ایران انجام دهند، انشاء بتوانیم در جنگ اقتصادی نیز با اقتصاد مقاومتی پیروز میدان شویم.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا