استاندار یزد با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به یزد عنوان کرد: جلسات متعددی با جمعی از مدیران بانک ها، بنگاه های اقتصادی و وزارتخانه ها داشتیم که ماحصل آن تصمیماتی خیلی خوب و کم سابقه در حوزه سرمایه گذاری و زیرساختی بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان یزد، دوشنبه 13 آبان ماه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، تشکیل و در آن روند اجرای برنامه ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه های مختلف در مسیر توسعه بیش از پیش این استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این جلسه که با حضور جمعی از اعضای کابینه و استاندار یزد برگزار شد؛ پس از ارایه گزارشی از برنامه ها و پروژه های هر کدام از دستگاه های اجرایی، روند پیشرفت پروژه های عمرانی و خدماتی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم نیز اتخاذ شد.
همچنین در جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان یزد با مرور پروژه های جاری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این استان؛ در بخش‌های مختلف  صنعت و معدن، انرژی، آب و برق، بهداشت و درمان، کشاورزی، ترانزیت و گردشگری، فرهنگی و ورزشی و راه و راه آهن، پیشنهادات و طرح‌های توسعه ای با هدف رفع نیازهای مردم استان مطرح و بررسی شدند.
«محمد علی طالبی» پس از این جلسه با بیان اینکه امروز جلسات متعددی با جمعی از مدیران بانک ها، بنگاه های اقتصادی و وزارتخانه ها داشتیم، افزود: ماحصل آن تصمیماتی خیلی خوب و کم سابقه در حوزه سرمایه گذاری و زیرساختی بود و انشالله این تصمیمات سفر پر برکتی را برای استان رقم خواهد زد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا