فرماندارمیبد در سفر به تهران، در دیدار با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور، مدیر امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه بودجه کشور و رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور مسائل و مشکلات شهرستان را پیگیری نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد به همراه «کمال دهقانی» نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در سفر خود به تهران مسائل و مشکلات شهرستان را پیگیری کرد.

فرماندارمیبد در دیدار اول خود با "دکتر عیسی کلانتری" معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: طی درخواستی که برای تجهیز محیط‌زیست میبد ارائه‌شده بود؛ دکتر کلانتری نسبت به تجهیز اداره محیط‌زیست شهرستان قول مساعد داد.

حسین فلاح افزود: یکی دیگر از بحث‌ها در این دیدار که به همت دفتر نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی هماهنگی آن صورت گرفته بود؛ مشکل یک واحد صنعتی درمیبد بود که باراهنمایی و تدبیر قرار شد به شیوه مطلوب این مشکل را حل کنیم.

فلاح سپس در دیدار با "دکتر جغتایی" مدیر امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه بودجه کشور، که برای هماهنگی سفر رئیس‌جمهور و ارزیابی پروژه‌های میبد با "آیت‌الله اعرافی" دیدار داشتند؛ از پادار شدن 5 پروژه در سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد و گفت: پنج پروژه برای سفر هیئت دولت به استان در شهرستان میبد مصوب شده است که این امر را به فال نیک می‌گیریم.

وی تصریح کرد: اقدامات خوبی قرار است در حوزه بهداشت و درمان، ورزش و راه برای شهرستان میبد در سفر رئیس‌جمهور در روز یکشنبه اتفاق بیافتد که پیشاپیش ما از خدمات دولت تدبیر و امید قدردانی می‌کنیم.

فرماندارمیبد به همراه نماینده شهرستان همچنین با "دکتر علیرضا صالح" رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور دیدار کرد.

در این دیدار مشکل فولاد میبد مطرح شد و درخواست ابطال قرارداد خصوصی‌سازی فولاد میبد در سال ۹۱ و واگذاری به سرمایه‌گذار توانا جهت جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران و مردم میبد ارائه شد؛ که دستور پیگیری از سوی رئیس خصوصی‌سازی داده شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا