مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد اعلام کرد: مسابقه عکس «رسم میزبانی» ویژه مراسم دیدار مردمی "‌حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی" رئیس جمهور‌ی با مردم دارالعباده یزد در میدان تاریخی امیر چخماق برگزار و به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اعطا می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «علی صالحی» هدف از برگزاری این جشنواره را ثبت حضور مردم یزد در مراسم استقبال از رئیس جمهوری از نگاه شهروندان عنوان کرد.
وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه عکاسی می‌توانند تصاویری را که از مراسم دیدار مردمی رئیس جمهوری با مردم استان یزد ثبت کرده اند به اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به عنوان دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
صالحی ادامه داد: عکاسان می توانند تا پایان آبان ماه سال جاری حداکثر ۱۰ قطعه عکس را به صورت دیجیتال با رزولیشن حداقل ٣٠٠  DPI و فرمت JPG با کیفیت مناسب در قالب لوح فشرده با مشخصات کامل عکاس به اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ارسال کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در پایان گفت: همه شرکت کنندگان در مراسم دیدار مردمی رئیس جمهوری می توانند به عنوان عکاس در این مسابقه شرکت کرده و تصاویری که به ثبت رسانده اند را با سایر شهروندان به اشتراک گذارند.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا