مدیرعامل و معاونان بهره­برداری و طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای یزد از اقدامات اصلاحی انجام‌شده در مسیر خط 400 کیلوولت نخلستان – بهرمان بازدید کردند.

یزدفردا:مدیرعامل و معاونان بهره­برداری و طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای یزد از اقدامات اصلاحی انجام‌شده در مسیر خط 400 کیلوولت نخلستان – بهرمان بازدید و میزان آمادگی شبکه‌های انتقال برای مواجهه با روان آب‌های ناشی از بارندگی‌های شدید احتمالی در فصل بارشی پیش رو را بررسی کردند.

علی­محمد فتح‌آبادی معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به این‌که طول خطوط انتقال و فوق توزیع استان یزد، بیش از 3800 کیلومتر مدار است، افزود: هم‌اکنون با بازدیدهای پیوسته و انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه انجام‌شده، شبکه‌های انتقال و فوق توزیع استان آمادگی کامل برای مواجهه با نزولات جوی و رحمت الهی را دارد.

وی تصریح کرد: در جریان بارندگی‌های شدید ابتدای سال در برخی از نقاط استان به دلیل فعالیت‌های عمرانی سایر سازمان‌ها و همچنین ساختار سست خاک برخی از مناطق، حرکت مسیر روان آب‌های ناشی از بارندگی، تغییر مسیر یافته و به دکل‌های شبکه‌های انتقال و فوق توزیع نزدیک شده بود که خوشبختانه با اقدام به‌موقع گروه تعمیرات و پیمانکاران مربوطه در بخش‌های خصوصی شرایط تحت کنترل قرار گرفت.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا