به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج، مسئولان اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد به همراه فرمانداریزد، مسئولان بسیج و سپاه الغدیر، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از تعدادی از خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

  فرماندار یزد در این دیدار با گرامی داشت هفته بسیج گفت: بسیج، شجره طیبه انقلاب اسلامی است که با خون مطهر شهیدان آبیاری شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، سید محمد رستگاری افزود: بسیج با پیروزی انقلاب اسلامی، یک نهال نو پا بود؛ اما امروز درخت تناور و پرثمری شده که شکوفه‌های بهاری آن را در بیداری اسلامی جهان اسلام به درستی می‌توان به تماشا نشست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این دیدار گفت: امروز بحمدالله روحیه بسیجی در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و فناوری نمود دارد و امروز شاهدیم که بسیج در فعالیت هایی که کشور به آنها نیاز دارد فعالانه در کنار مسئولان رسالت خود را انجام می‌دهند.

مجید کرباسی با تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و بر پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، امام  راحل و شهدا تاکید کرد.

در این دیدار پدران، مادران و همسران شهدا به بیان گوشه ای از زندگانی، خاطرات، اخلاص و ایثار شهدا پرداختند و خدامحوری، مردم داری و داشتن روحیه شهادت طلبی و خدمت به مردم  را از ویژگی های بارز شهدا برشمردند.

همچنین در این دیدار ضمن بررسی مسایل و مشکلات خانواده های معظم شهیدان حسین حسینی، غلامرضا حیدری پور، شهیدان ذاکری نژاد و علی اصغر شایق از مقام شامخ آنان و سایر شهدا تجلیل شد.

این شهیدان در عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس  به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا