استاندار یزد با اشاره به اینکه باید دانش آموزان را نقاد، پرسشگر و حساس نسبت به مسائل پیرامونی بار بیاوریم افزود: برای تحقق این مهم، دانش آموزان باید حضور در تشکل ها را تجربه کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی طالبی در همایش پیشکسوتان و فارغ التحصیلان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد که به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس این انجمن و در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه این انجمن قدیمی ترین و با سابقه ترین تشکل دانش آموزی کشور است افزود: فعالیت انجمن همزمان با پیروزی انقلاب بوده و در تمام مقاطع انقلاب این تشکل حضور و فعالیتی مثمر ثمر را داشته و فلسفه مشارکت و جلب مشارکت دانش آموزان را عینیت بخشیده است.
وی با اشاره به اهمیت مشارکت پذیر بار آوردن دانش آموزان گفت: دانش آموزان را باید پرسشگر، اهل جستجو، نقاد و حساس نسبت به تحولات پیرامونی بار بیاوریم و تشکل ها یکی از کانون های تحقق این اهداف هستند.
طالبی افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد به خوبی توانسته از این ظرفیت استفاده کند.
استاندار با اشاره به مسائلی که می تواند در دستور کار انجمن های دانش آموزی قرار بگیرد گفت: فراهم ساختن زمینه های اندیشه ورزی دانش آموزان  به ویژه در مسائلی که برای پیشرفت استان نیاز است باید از جمله این موضوعات باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا