استاندار یزد با بیان اینکه باید از طرق مختلف روح خودباوری در دانش آموزان تنیده شود گفت: با فراهم ساختن زمینه های مشارکت دانش آموزان در فعالیت های مختلف، این مهم محقق خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی طالبی" در مراسم اختتامیه رویداد مث کاپ (رویداد ریاضی با تم فوتبال) که در پژوهشگاه آیت الله خاتمی برگزار شد، با اشاره به برگزاری تمام مراحل اجرایی این رویداد بوسیله دانش آموزان گفت: این موضوع بزرگترین انگیزه من برای حضور در این مراسم بود.
وی با بیان اینکه نقش آفرینی دانش آموزان در برنامه های مختلف بسیار حائز اهمیت است، افزود: این اقدامات موجب تنیده شدن روح خودباوری در دانش آموزان می شود.
استاندار با اشاره به لزوم مشارکت جو بار آوردن افراد در جامعه گفت: فرآیند یادگیری و تمرین مشارکت از سنین کودکی و در دوران دانش آموزی آغاز می شود.
طالبی با بیان اینکه در برنامه های رسمی تربیتی، کمتر شاهد توجه به مشارکت دانش آموزان هستیم، افزود: به همین دلیل باید به سمت اقدامات فرا درسی برای آموزش دانش آموزی در زمینه مشارکت جویی برویم.
استاندار در پایان از اولیا و مربیان دانش آموزانی که بسترهای لازم برای برگزاری این برنامه را فراهم کردند تشکر و قدردانی کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا