سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان "رفسنجان" از کشف 75 راس دام غیر مجاز به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ سرهنگ "محمد مهدی کریمی" در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: مقابله و مبارزه با پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت خارج از شبکه قانونی از جمله ماموریت های اصلی پلیس در جامعه است که این موضوع با جدیت بالایی در این شهرستان پیگیری می شود.

وی افزود: در پي کسب خبري مبني بر دپوی دام قاچاق در منزلی؛ ماموران پلیس آگاهی شهرستان "رفسنجان" با کسب دستور از مقام قضائی به محل اعزام و با رعایت حقوق شهروندی از پارکینگ منزل بازدید که مشاهده شد ۷۵ راس گوسفند زنده به صورت غیرمجاز در محل دپو شده است. 

سرهنگ کریمی با بیان اینکه این محموله از یکی از استان های همجوار به این شهرستان انتقال یافته، گفت: ارزش ریالی دام های کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام شده است.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان در پایان با تاکيد بر برخورد قاطع پليس با مجرمان و هنجار شکنان، از شهروندان خواست: با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طريق تلفن110 به مراكز پليس، در افزايش امنيت اجتماعي و اقتصادي جامعه خود پويا و اثرگذار باشند./خبرگزاری پلیس

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا