شهردارمیبد گفت: به علت درخواست های زیاد مردمی در این زمینه، مجموعه مدیریت شهری دوشنبه همین هفته به صورت فوق العاده جلسه کمیته نامگذاری را برگزار خواهد کرد تا یکی از معابر و میادین شهر به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شود و تا قبل از اربعین شهید سلیمانی المان میدان نیز رونمایی شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد:مهندس نقوی شهردار میبد به همراه جمعی از اعضای شورای شهر و معاونین خود جهت عرض تسلیت به دیدار سرهنگ بهشتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد رفت.
وی در ابتدای این دیدار گفت: بنده به نوبه خودم به عنوان یکی از خدمتگزاران مجموعه شهری این ضایعه جبران ناپذیر را تسلیت عرض می کنم.
شهردار میبد با اعلام آمادگی مجموعه شهرداری و شورا برای هرگونه اقدامی جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن گرامیداشت سردار بزرگ اسلام خاطرنشان ساخت: از روز گذشته تعداد زیادی از شهروندان با بنده تماس گرفتند تا یکی از میادین و معابر شهری به نام این سردار سرافراز ایران نامگذاری شود.
وی اضافه نمود: به علت درخواست های زیاد مردمی در این زمینه، مجموعه مدیریت شهری دوشنبه همین هفته به صورت فوق العاده جلسه کمیته نامگذاری را برگزار خواهد کرد تا یکی از معابر و میادین شهر به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شود و تا قبل از اربعین شهید سلیمانی المان میدان نیز رونمایی شود.
مهندس نقوی با تاکید بر اینکه شهادت سپهبد سلیمانی ضربه خیلی سهمگینی برای کشور و مردم ما بود تصریح کرد: دشمنان ما باید بدانند که هموطنان ما در هرکجای دنیا باشند و دل در گرو اسلام و ایران داشته باشند، برای خودشان یک قاسم سلیمانی و شهید حججی بالقوه هستند.
وی اضافه نمود: این تسلیتی که ما خدمت شما رسیدیم عرض کنیم در حقیقت تسلیت به مقام معظم رهبری، همه شهروندان و خود ما هم هست. چرا که همه با هم داغدار شدیم.
شهردار میبد با بیان اینکه همانطور که در پیام مقام معظم رهبری عنوان شده است که آمریکا باید منتظر انتقام سخت باشند، ان شاء ا… این انتقام سخت را ببینند و ببینند ما به خونخواهی خون هایی که در راه اسلام و ایمان مان می رود گذشت نمی کنیم گفت: همه آماده هستیم با تمام وجود، جان و مال هستی مان برای حفظ مرزهای کشورمان فدا کنیم.
مهندس نقوی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در سوریه، لبنان و عراق نه یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده دیپلماتیک بود. اگر دقت کنید در جلساتی که بشار اسد با طرف های خودشان داشتند بعضا در کنار بشار اسد، سردار سلیمانی نشسته بود و این نشان از دیپلماسی قوی است که ایشان داشتند و افتخاری برای ما ایرانی ها بودند.
وی در پایان این دیدار گفت: ان شاء ا… خداوند در آستانه دهه فاطمیه این شهید و سردار رشید اسلام را با حضرت زهرا محشور کنند. و ما هم بتوانیم مورد شفاعت ایشان و همه شهدای اسلام قرار بگیریم.
همچنین در این دیدار هدایی نایب رییس شورای اسلامی ضمن تسلیت و تبریک شهادت حاج قاسم سلیمانی به فرماندهی سپاه میبد آمادگی شورای اسلامی شهر میبد را در برگزاری مراسم باشکوه یادمان این شهید فقید اعلام نمود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا