مؤسسه خیریه حضرت مجتبی حامیم

«خوشا به حال هر انسان معتقدی که از راه حلال مالی به دست آورد و آن را به نیازمندان برساند.» رسول اکرم(ص). (تحف‌العقول صفحه 28)

درود بر شما که در کاستن رنج محرومان و برآوردن نیاز فرودستان و تخفیف آلام دردمندان و رسیدگی به زندگی بندگان نیازمند خدا و تسکین مشقّت بیماران، مسئولیت‌پذیر و گشاده دست و خوشرو و مهربانید. در جامعه امروز چه بسیارند مردان و زنان و کودکان و پیران و زنان سرپرست خانوار و بی‌سرپرستانی که در سایه شوم فقر و تفاوت و تبعیض در آتش فقر و احتیاج و کمبود و محرومیت می‌سوزند. انسان‌های بی‌پناه، بیکار، فراموش شده و بی‌خانمان که قدرت فریاد و اعتراض و اعلام نیاز ندارند و اینجاست که پیرو حضرت علی(ع) بودن و شیعه حضرت حسین(ع) بودن و رهرو راستین تشیع باید به داد نیازمند و کمبوددار برسد.

مؤسسه خیریه حضرت مجتبی حامیم در سال 1398 با اهدای پنج میلیارد ریال این توفیق را داشته است هزینه پنج روز صبحانه برای بیش از بیست هزار دانش‌آموز مدارس دولتی یزد را پرداخت و برای آزادی چند نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و پرداخت هزینه بیماری تعدادی از دانش‌آموزان و همشهریان محترم اقدام نماید و 2500 بن کفش 77،000 و 99،000 تومانی و بیش از سی و سه میلیون تومان دفتر و لوازم‌التحریر و بیست میلیون تومان، مواد بهداشتی جهت استفاده دانش‌آموزان آموزشگاه‌های دولتی یزد توزیع شده و با سپاس و تشکر از خدمات ارزشمند کلیه پرستاران و پزشکان و کادر محترم درمانی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها شصت و دو میلیون تومان ملحفه کشدار سفید و لباس یک‌پارچه یک‌بار مصرف و وسایل مورد نیاز برای بیمارستان‌های شهید صدوقی و شهید رهنمون یزد خریداری و تحویل گردیده است.

از شما خیران و سروران مکرم استدعا دارد در صورت تمایل با واریز هر مبلغی که بخواهید به شماره کارت 6274121940056989 یا شماره حساب 37022200000011 بانک اقتصاد نوین شعبه صفائیه و یا شماره حساب 0112902651009 بانک صادرات صفائیه شعبه ابوذر به نام «موسسه خیریه حضرت مجتبی حامیم» از یاری‌رسانان این مؤسسه خیریه باشید.

توفیقتان روزافزون و عزتتان پایدار باد.

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/5WvDW
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا