به منظور تعامل نزدیک با مخاطبان به ویژه مخاطبان منطقه یزد، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، ساعت ۲۱ روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در صفحه شخصی خود با کارکنان و مخاطبان ارتباط زنده برقرار کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یزد ، در آستانه هفته ارتباطات مهندس سید مجید صدری در چهارمین برنامه زنده اینستاگرامی خود به بررسی وضعیت و مسائل کلی مخابرات منطقه یزد پرداخت.

در این ارتباط صدری مخابرات منطقه یزد را به عنوان مناطق برتر کشور یاد کرد و افزود: این برتری وظیفه ارائه سرویس های مطلوب مخابراتی به مردم ، مراکز صنعتی، تجاری و اداری را سخت تر کرده است.


وی در ادامه گزارشی از وضعیت تلفن ثابت، همراه  ومناطق روستایی بیان کرد و افزود: باید وضعیت مخابرات به گونه ای باشد که مردم بیشتر از خدمات غیرحضوری مخابرات استفاده نمایند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توضیحاتی در خصوص سرویس جدید vdsl بیان کرد و اظهار داشت:با توجه به حمایت وزیر ارتباطات برای رفاه حال مردم از اوایل سال جدید تبدیل تعداد زیادی از مشترکین adsl به vdsl در برنامه قرار گرفته که تاکنون ۵۵۰ هزار مشترک در تهران و همجنین استان قم می توانند از این سرویس استفاده نمایند.


در این اجرا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد صمن تشکر از برگزاری این برنامه و اختصاص آن در هفته ارتباطات به استان یزد گزارشی از عملکرد و وضعیت مخابرات در شاخص های آن پرداخت و افزود: در هفته ارتباطات امسال ۷۹ پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد ریال در استان آماده بهره برداری می باشد.


مدیر مخابرات منطقه یزد افزود: از سال ۹۸ تا کنون ۳۸۸ پروژه با سرمایه گذاری ۶۱۱ میلیارد ریال در حوزه های تلفن ثابت، همراه، دیتا، نصب و توسعه برای رفاه حال شهروندان به بهره برداری رسیده است.


زارع در ادامه سخنانش افتخارات مخابرات یزد را در حوزه های مختلف بیان کرد و خاطر نشان کرد: امیدواریم با همت و تلاش مجموعه مخابرات و حمایت مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و تعاملات خوبی که با مسئولان استانی داریم بتوانیم خدمات ارزشمندی را به مردم یزد ارائه دهیم.


مهندس صدری در این برنامه تعدادی از تقاضا ها برای حضور آنلاین را پذیرفت و به سئوالات و مسائل آنها پاسخ گفت.


در این صحبت ها در مورد قرارداد نیروهای قراردادی و خصوصی شسکام و خدمات اول بحث و تبادل نظر شد و صدری قول مساعد برای حل مشکلات این پرسنل در سال جدید را داد.
همچنین در این برنامه زنده مسایل بازنشستگان ، کارگزاران مورد بررسی قرار گرفت.


گفتی است در این اجرا مهندس صدری با مدیران فناوری اطلاعات و شرکت کابلهای شهید قندی یزد به گفتگو پرداخت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا