همزمان با بیست و هفتم اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی جواد ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس استان با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش های علی گلزار مدیر روابط عمومی این اداره کل قدردانی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ، طی روز جاری و همزمان با بیست و هفتم اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی جواد ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس استان با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش های علی گلزار مدیر روابط عمومی این اداره کل قدردانی کرد.

ذاکر با اشاره به فرا رسیدن 27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، روابط عمومی را نه یک شغل، بلکه یک رسالت نامید و با تاکید برجایگاه رفیع روابط عمومی، آن را یک جریان کارآمد در مسیر رشد و تعالی اهداف سازمان در ارتباط با مردم دانست.

متن پیام بدین شرح است؛ 

جناب آقای علی گلزار

مدیر محترم روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد

با سلام

ارتباطات از آن جهت زیبا، پویا و پایدار است که مجموعه‌ای از مهارت‌های متنوع از جمله تعهد، تخصص، علم، هنر و خلاقیت را یکجا به همراه دارد و هرآنکه پای در این مسیر می‌گذارد لاجرم باید از این توانمندی‌ها برخوردار باشد.

روابط عمومی نیز به عنوان شاخه‌ای مهم و موثر در مقوله ارتباطات ، بیش از آنکه یک حرفه و مسوولیت باشد، رویکردی علمی، اخلاقی، انسانی و اجتماعی در بدنه هر تشکل و سازمان است.

“روابط عمومی نه یک شغل اداری، بلکه یک شوق اداری است”، زیرا فعالان این حوزه با عشق، شور، نشاط، ایده‌های نو، فناوری روز، هنر و خلاقیت گام برمی‌دارند و روحشان با سکون و ایستایی میانه‌ای ندارد.

کار روابط عمومی کار دل است. دغدغه‌ای همیشگی برای اجرای بهترین رویدادها و اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مخاطبان.

27 اردیبهشت مصادف با روز ارتباطات و روابط عمومی را گرامی می داریم‌ و به پاس زحمات شایسته، پیگیری های ارزنده و همت والای جنابعالی در جهت حمایت از برنامه های حوزه روابط عمومی این اداره کل ، تقدیر و تشکر به عمل می آوریم.
امید است در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) همواره پشتیبان و پشتوانه ای در جهت پیشبرد اهداف سازمان باشید و کماکان با ارتباط موثر در سامان دادن به امور روابط عمومی نقش آفرین و اثربخش باشید.

جواد ذاکر
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا