شهردار رفسنجان از برپایی دومین جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختران خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ محمدرضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان ضمن بیان اینکه بخشی از خدمات شهرداری ها به مردم انجام برنامه ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی می باشد، مطرح کرد: جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و هنری می تواند نقش مهمی در مشارکت و همراهی شهروندان با مدیریت شهری داشته باشد.

 مهندس عظیمی زاده با بیان اینکه دومین دوره جشنواره عکس ازچشم دختران ببینیم در آستانه میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) برپا می شود، عنوان کرد: خوشبختانه سال گذشته استقبال بسیار خوبی از این رویداد فرهنگی اجتماعی شد و خاطره خوشی از جشنواره در اذهان و عموم شهروندان به جای ماند.

 وی با اشاره به اینکه رویدادهای فرهنگی و هنری منجر به کشف و شکوفایی استعدادهای جدید و نو خواهد شد، افزود: امیدواریم این دوره از جشنواره نیز همچون گذشته با کیفیت و اقبال عمومی مواجه گردد و بتوانیم در جلب مشارکت حداکثری بانوان و دختران که بخش مهمی از جامعه را تشکیل می دهند، موفق عمل کنیم.

 ️لازم به توضیح است که دومین جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» به همت مدیریت فرهنگی اجتماعی و فرهنگسرای رسانه شهرداری از اول خرداد تا ششم تیر ماه برگزار می‌گردد./ شهرداری رفسنجان

  • نویسنده : رفسنجان فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا