کد دستوری# ۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه و سامانه ۲۰۰۰ از طریق تلفن ثابت آسان ترین راههای پرداخت صورت حساب برای مشترکین تلفن ثابت در استان می باشد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد؛ مهدی فرجی رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه یزد با اعلام این خبر افزود: مشترکین تلفن ثابت استان یزد می توانند غیر از پرداخت صورت حساب تلفن خود از طریق سامانه رایگان ۲۰۰۰  ، با گوشی تلفن همراه و وارد کردن کد# ۲۰۲۰* اقدام به پرداخت قبوض تلفن ثابت خود نمایند.

فرجی در ادامه اظهار داشت : کد دستوری  با شماره # ۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه نیز یکی دیگر از درگاه های پرداخت صورتحساب تلفن ثابت می باشد و تمام مشتریان تلفن ثابت در سراسر استان می توانند با استفاده از این کد دستوری خدمات  مربوط به تلفن ثابت، اینترنت، صورتحساب و تلفن همراه را انجام دهند.

رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه یزد یکی دیگر از روش های پرداخت و دریافت جزئیات صورت حساب تلفن ثابت را مراجعه به پورتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.TCI.IR در قسمت"مخابرات من" اعلام کرد.

مهدی فرجی اظهار داشت: از مشترکان تقاضا داریم با پرداخت به موقع صورتحساب تلفن ثابت از قطع و جمع  آوری تلفن خود و مشکلات مربوط به آن جلوگیری نمایند و مخابرات منطقه را در اجرای طرح‌های توسعه تلفن ثابت یاری کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا