مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از آغاز اجرای پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛  امروز جمعه بیست و سوم خردادماه ۱۳۹۹ با توجه به برنامه ریزی های قبلی و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده در این خصوص، مرحله نخست پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان یزد با رقابت 90 کاندیدا  (  68  نفر نامزد شورای اجرایی و 22 نفر نیز نامزد بازرس  ) در یزد راس ساعت 9:30 همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

در ابتدا برنامه متن پیام رییس جمعیت هلال احمر برای شروع پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر توسط مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قرائت شد.

در ادامه برنامه که با حضور نماینده استاندار و دیگر مسئولین برگزاری انتخابات انجام شد ، دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: این انتخابات در10 شهرستان در حال برگزاریست و کاندیداهای عضو در  جمعیت هلال احمر که از قبل اقدام به ثبت نام کرده بودند  پس از بررسی‌های به عمل آمده و استعلامات از مراجع ذیصلاح و طی مراحل قانونی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

حرازی زاده با بیان اینکه این انتخابات در 10 شعبه استان در 10سالن اصلی و 4 سالن فرعی و 20 صندوق رای اصلی و 10 صندوق رای فرعی در حال برگزاریست ، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این انتخابات، نهادینه کردن مشارکت اعضا و داوطلبان فعال و افراد نیکوکار، نوع دوست و خیرین در جمعیت هلال احمر به عنوان موسسه ای خیریه، مردمی و غیردولتی است.

وی گفت: در این دوره از انتخابات بیش از 9 هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر از شهرستان های مختلف واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و در تصمیم گیری و تصمیم سازی های جمعیت هلال احمر مشارکت خواهند کرد .

حرازی زاده  با اشاره به بیماری ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: انتخابات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اعم از ضدعفونی کردن مکان های برگزاری، وسایل و تجهیزات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ...  در حال برگزاری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: انتخابات مجامع هلال احمر در دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست شورای اجرایی شهرستان‌ها و در مرحله دوم هیئت مدیره استان انتخاب می‌شوند.

                        

 

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا