یــزد فــردا : معاون فرهنگی دادگستری استان یزد از برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت قوه قضائیه با مشارکت نزدیک به ۱۸۰ نفر در استان خبر داد.

 محمدرضا عرشیانف ظهر امروز در حاشیه برگزاری این مسابقات  به خبرنگاران گفت: در این دوره از مسابقات که با مشارکت کارکنان و اعضای خانواده دادگستری و دستگاه های تابعه قوه قضائیه در استان برگزار شد  نزدیک به ۱۸۰ نفر در رشته های قرائت، ترتیل، اذان و حفظ به صورت شفاهی و آزمون کتبی فرزندان زیر ۱۶ سال در رشته های درک مفاهیم و حفظ موضوعی به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد ادامه داد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده در سطح حوزه‌های قضایی و سازمان‌های زیرمجموعه قوه‌قضاییه در استان با بهره گیری از سامانه‌ ارسال پیامک، پرتال داخلی، فضای مجازی انجام شده است.

عرشیان شناسایی نخبگان و فعالان قرآنی ،آشنایی و انس هر چه بیشتر خانوادها و کارکنان با فضایل قرآن کریم را از اهداف اصلی مسابقه دانست و تصریح کرد: ترویج سیره قرآنی در بین کارکنان وخانوادها راهی است برای اینکه جامعه را  به حقیقت و روح قرآن وسوق دادن به سمت عمل نزدیک کند.

شایان ذکر است، مرحله استانی آزمون کتبی بزرگسالان در رشته‌های درک مفاهیم و حفظ موضوعی از ۱۴ لغایت ۲۱ شهریور به صورت مجازی در سامانه فهام برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا