یزدفردا:به منظور رفع معضل کارگران میدانی در خصوص عدم مکان مناسب جهت استقرار، نشستی با موضوع ساماندهی کارگران فصلی در دفتر معاون خدمات شهری برگزار شد.

به گزارش یزدفردا : حسین صالحیان در این نشست ضمن بیان این موضوع که وجود کارگران در اطراف میادین شهر موجب نازیبایی چهره شهر و همچنین به وجود آمدن برخی مشکلات از قبیل سرقت، برای همشهریان شده است، گفت: با راه اندازی مکانی جهت استقرار کارگران فصلی و شناسنامه دار شدن آنها این معضل برطرف خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد همچنین به امکان افزایش مهارت کارگران و درجه بندی نوع مهارت کارگران برای مشاغل مختلف اشاره کرد و افزود: طرح ساماندهی کارگران فصلی را می توان به عنوان یک اقدام بسیار ارزشمند شهری قلمداد کرد که با همکاری دستگاه های دیگر امکان پذیر می باشد.

صالحیان تصریح کرد: با بررسی های به عمل آمده در این حوزه، قریب به دوازده دستگاه استانی باید در این امر به شهرداری کمک نمایند.

در این نشست محمد رضا دشتی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد نیز گفت: با بررسی های به عمل آمده از دستورالعمل اجرایی شهرهای دیگر در خصوص ساماندهی کارگران فصلی، اقدامات اولیه در این خصوص انجام شده و جانمایی مناسب در نقاط مختلف شهر برای استقرار کارگران در نظر گرفته شده است که با اجرایی شدن این طرح، مکان های مورد نظر تجهیز خواهند شد.

همچنین در ادامه امرا... سیف الدینی مدیر اجراییات و رفع تخلفات شهری و حسن فلاح زاده سرپرست واحد حقوقی شهرداری نیز به بیان نقطه نظراتی در خصوص این طرح پرداختند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا